Vinde mai mult prin marketing automatizat

Generează și convertește mai multe lead-uri prin tool-urile MiniCRM pentru marketing

hero image
divider

Pierzi clienți sau pur și simplu nu reușești să comunici cu ei așa cum recomandă specialiștii în marketing digital? În MiniCRM ai într-un singur loc tot ce îți trebuie pentru întreaga călătorie a clientului.

  • Sincronizare cu Facebook Ads
  • Automatizări e-mail și SMS marketing
  • Template-uri personalizabile
  • Rapoarte de performanță pentru evaluare și îmbunătățire
  • Integrări cu celelalte module MiniCRM, pentru digitalizarea business-ului tău
  • Folosit în diverse industrii, inclusiv e-commerce, evenimente, B2C și B2B

„Dacă pui totul pe pilot automat, poți începe lucruri noi.”

Andy Sînpetrean

Andy Sînpetrean
cofondator IT Factory

line illustration
2000

clienți în România și
Ungaria

Personalizat

pe nevoile și bugetul afacerii tale

14 ani

de dezvoltare continuă

Pentru afaceri de toate mărimile

oferim o soluție

Sistem în limba română,

cu asistență în română

divider

Atrage și convertește
prospecți

Planifică tacticile potrivite

Este un drum lung de la „prospect” la „client” și poți pierde contactul oricând pe parcurs. În MiniCRM, vezi întreaga călătorie a clientului și, astfel, poți depista orice erori.

Construiește încredere

Există persoane care nu sunt încă pregătite să cumpere de la tine. Creează campanii prin care oferi informații și crești relația cu potențialii clienți.

Creează formulare și importă automat înscrierile

În MiniCRM poți crea formulare web și poți automatiza procesele chiar din faza de captare a clienților potențiali, inclusiv importarea automată direct în MiniCRM a înscrierilor.

Vezi cum funcționează

Încălzește
audiența

Planifică inteligent conținutul de marketing

Știi și tu, din postura de client potențial contează ce, cum și când comunică brandurile către tine. Pregătește succesul afacerii tale cu ajutorul instrumentelor din MiniCRM.

Livrează materialul potrivit, la momentul potrivit, persoanei potrivite

Persoanelor interesate le place să primească atenție. Dacă totul se întâmplă la ora convenită și ești mereu conștient de situația lor, este mult mai probabil să devină client. Cu automatizările MiniCRM, este o joacă de copii.

Răspunde solicitărilor în timp util, fără să pierzi vreo oportunitate

Este un semn foarte bun când o persoană interesată te contactează. Pentru a te asigura că nu pierzi oportunitatea, ai nevoie de o bază de date completă și corectă, accesibilă de oriunde, cum este MiniCRM.

Vezi cum funcționează

Califică
lead-urile

Evaluează corect intenția de cumpărare

În MiniCRM ai toate informațiile despre interacțiunile pe care le-a avut până acum un potențial client cu produsul sau serviciul tău. Știi exact în ce punct se află în călătoria clientului.

Nu pierde vânzarea din cauza ta

Pentru ca o vânzare să se întâmple, în cele mai multe cazuri este nevoie de 5-12 interacțiuni. Automatizează unele dintre aceste interacțiuni și asigură-te că oferi o experiență plăcută.

Toată lumea trage în aceeași direcție

Nu lăsa lupta de-a șoarecele și pisica dintre echipele de marketing și de vânzări să vă strice rezultatele. Cu ajutorul MiniCRM, ambele echipe văd obiectivul comun important: achiziția de clienți.

Vezi cum funcționează

Implică echipa de vânzări în
momentul potrivit

În centru: clientul

În MiniCRM, totul este despre client. Prin urmare, marketingul nu este o zonă independentă, izolată în cadrul sistemului, ci o parte integrantă a achiziției și gestionării clienților. Acesta este modul în care toți colegii lucrează cel mai eficient.

Câștigă vânzări prin acțiunile potrivite

Susține munca agenților de vânzări! Cu MiniCRM, ei pot lucra conform unor pași clari și într-un sistem integrat, unde văd toate informațiile de la cap la coadă despre potențialul client. Asta înseamnă ușurință pentru ei și mai multe venituri pentru companie.

Nu uita niciodată de follow-up

E important să ții legătura și cu persoanele care ți-au spus „Da” și cu cele care deocamdată ți-au spus „Nu”. Poți crea diferite segmente de clienți în baza ta de date din MiniCRM, astfel încât să poți trata pe fiecare în mod personalizat.

Vezi cum funcționează

Monitorizează, analizează,
îmbunătățește

Lasă deoparte bănuielile

În MiniCRM vezi obiectiv întreaga activitate și astfel știi exact tot ce se întâmplă și când. Generează rapid și ușor rapoarte care îți arată tot ce te interesează.

Ia decizii obiective

Marketingul este mult mai complicat dacă te bazezi pe emoții. În schimb, sistemul MiniCRM arată ce merge bine și ce nu, pentru ca tu să poți lua cele mai bune decizii.

Repetă rețeta succesului

dată ce ai descoperit ce funcționează, doar setezi sistemul să te ghideze sau să facă lucrurile în locul tău și astfel obții rezultate în mod previzibil și predictibil.

Vezi cum funcționează

„Diferența a făcut-o latura umană și partea de suport, pe care nu am mai întâlnit-o altundeva.”

Andy Sînpetrean

Andy Sînpetrean
cofondator IT Factory

robot illustration
divider

Personalizare și integrare

MiniCRM este foarte adaptabil la nevoi specifice business-ului tău. Pentru că avem deja o structură și experiențe cu multe afaceri diferite, reușim să facem totul mai ieftin și mai rapid decât în cazul unei soluții dezvoltate la comandă, de la zero. Avem deja diferite integrări cu aplicații terțe și continuăm să dezvoltăm și altele.

96.7% feedback pozitiv în 2022

Ai sprijinul consultantului tău dedicat pentru implementarea, personalizarea și integrarea MiniCRM. Ai mereu la dispoziție materialele educative din MiniAcademia, unde echipa de training adaugă periodic conținut nou. Primești răspunsuri la orice întrebare ai avea despre MiniCRM.

99% disponibilitate a sistemului

MiniCRM garantează că software-ul furnizat de acesta are o disponibilitate de 99% pe an la un nivel de servicii de 0-24 ore. Aceasta înseamnă o indisponibilitate a serviciului MiniCRM de maxim 3,65 zile anual calculând aici și perioadele de mentenanță anterior programate și anunțate, precum și alte probleme.

MiniCRM te susține în fiecare pas din călătoria clientului

În sistemul MiniCRM urmărești întregul parcurs al clienților de la click până la conversie și după. Informația se corelează automat cu datele pe care le folosesc celelalte departamente. Vezi sursa și călătoria fiecărui lead.

Cum să folosești MiniCRM ca să atragi și să convertești persoane interesate

Exemplu pentru sincronizarea cu conturile de reclame

Exemple pentru Gestionarea participanților la evenimente (6 videouri)

Cum să folosești MiniCRM ca să încălzești audiența

Exemplu de utilizare MiniCRM pentru e-mail și SMS marketing

Exemple pentru E-mail marketing din MiniCRM (15 videouri)

Cum să folosești MiniCRM ca să califici lead-urile

Exemplu de utilizare a sistemului pentru comunicarea cu potențialii clienți

Exemple pentru Generare de prospecți calificați din abonați ai newsletterului (5 videouri)

Cum să folosești MiniCRM ca să implici echipa de vânzări în momentul potrivit

Exemplu de implicare a echipei de vânzări

Exemple pentru Reactivarea lead-urilor pierdute sau a clienților pasivi (4 videouri)
Exemple pentru Vinde din nou și din nou bazei tale de clienți (4 videouri)

Cum să folosești MiniCRM ca să monitorizezi, să analizezi și să îmbunătățești

Exemple 5 rapoarte din MiniCRM despre care ar trebui să știe orice utilizator

Exemple Managementul proiectelor în MiniCRM (10 videouri)

robot illustration

Creați seriile de e-mailuri în sistem și planificați expedierea. Care grup din baza voastră de date, când și în ce ritm va primi e-mailurile voastre. Apoi porniți campania! Astfel puteți comunica în mod constant și cu ușurință cu prospecții din baza voastră de date.

Chitu Elena Roxan

Chitu Elena Roxan
PM, Emiral Media Production

Rata de randament a cererilor noastre de ofertă s-a dus la 50%, adică unul din doi clienți care ne cer o ofertă, ajung să o accepte. Încrederea e atributul fundamental. Prin contact/comunicare, îți consolidezi nivelul de încredere și profesionalism.

Marius Luican

Marius Luican
Reveal Marketing Research

Doar tool-ul de email marketing ar costa cât tot CRM-ul. (...) E pur și simplu no-brainer să folosești MiniCRM. Altfel, am avea nevoie de un add-on pentru SMS, unul pentru email, pentru formulare, altul pentru baza de date etc.

Marius Luican

Andy Sînpetrean
cofondator IT Factory

MiniCRM face marketingul mai ușor și viața de zi cu zi mai plăcută

O singură interfață: totul este acolo și este accesibil de oriunde

divider

Întrebări frecvente

Ce înseamnă automatizarea marketingului și de ce este importantă?

Automatizarea marketingului (sau marketing automation) înseamnă folosirea tehnologiei pentru automatizarea proceselor de marketing, astfel încât sarcini care erau făcute manual și consumau mai multe resurse decât era nevoie, acum sunt făcute automat, fără să dureze mult timp și fără să fie uitate. Automatizarea marketingului este importantă deoarece crește înscrierile, vânzările și satisfacția clienților fără să crească numărul resurselor umane implicate sau timpul necesar realizării sarcinilor. Pe scurt: poți face mai multe cu mai puțin și asta aduce beneficii afacerii tale.

Ce fel de instrumente există pentru automatizarea marketingului și cum te ajută?

Există instrumente prin care automatizezi una sau mai multe dintre sarcinile des întâlnite în marketing: generarea lead-urilor, colectarea datelor persoanelor înscrise, gestionarea relației cu acestea, trimiterea e-mailurilor și SMS-urilor imediat după înscriere sau în anumite momente exacte, personalizarea mesajelor, generarea de rapoarte. Aceste instrumente te ajută să crești productivitatea echipei, să reduci timpul petrecut pe sarcini și să te asiguri că totul se întâmplă în modul potrivit, la momentul potrivit.

Cât durează implementarea unui sistem pentru automatizarea marketingului?

Implementarea sistemului pentru automatizarea marketingului se poate face într-un timp relativ scurt, dacă alegi varianta de tip cloud, cu o structură modulară prestabilită care poate fi personalizată. Pentru implementarea MiniCRM nu ai nevoie de un specialist IT pentru instalare, deoarece echipa noastră te poate ajuta cu toate setările necesare, precum și cu pregătirea și încărcarea listei de contacte.

Cât costă un sistem pentru automatizarea marketingului?

Un sistem pentru automatizarea marketingului poate costa de la mai puțin de o sută de euro până la câteva mii de euro, în funcție de numărul de utilizatori, integrările cu alte aplicații, funcționalități și add-on-uri specifice dorite. Noi, la MiniCRM, prioritizăm mereu satisfacția clienților și facem asta inclusiv prin prețuri înghețate, care rămân aceleași chiar și timp de câțiva ani. Oferim opțiuni lunare, anuale și multianuale, pe 2, 3, 4 și 5 ani. Avem sute de combinații de funcționalități și add-on-uri potrivite pentru fiecare afacere și specificul ei. Te invităm să vorbești cu un reprezentant MiniCRM, ca să înțelegem exact nevoile companiei tale și să-ți propunem soluția potrivită.

MiniCRM poate fi integrat cu alte aplicații?

Da. Am creat MiniCRM pentru a eficientiza procesele de afaceri și nu am putea face asta fără integrări cu alte aplicații. MiniCRM poate fi integrat cu multe alte aplicații, de la cele mai cunoscute (precum WhatsApp, Google Calendar, Google Mail, eJobs, BestJobs, Facebook, WooCommerce, ANAF, Smartbill) până la unele mai puțin cunoscute (precum Chamaileon, Gravity Forms, OpenAPI și altele). Dezvoltăm periodic noi integrări, așa că spune-ne cu încredere ce ai nevoie.

Cu ce este diferit MiniCRM de alte sisteme pentru automatizarea marketingului?

Îi lăsăm pe clienții noștri să-ți răspundă la această întrebare:

„Diferența a făcut-o latura umană și partea de suport, pe care nu am mai întâlnit-o altundeva. (...) Doar tool-ul de email marketing ar costa cât tot CRM-ul. (...) E pur și simplu no-brainer să folosești MiniCRM. Altfel, am avea nevoie de un add-on pentru SMS, unul pentru email, pentru formulare, altul pentru baza de date etc.”

Andy Sînpetrean (cofondator IT Factory)

De unde știu că MiniCRM este potrivit pentru afacerea mea?

MiniCRM este o soluție unică, personalizabilă: pot fi definite procese complet diferite (pași, câmpuri de date înregistrate, tipuri de activități etc.) pentru mai multe segmente diferite de clienți, oricât de mari. Acest lucru este util pentru a separa vânzările B2B / B2C, liniile de afaceri sau piețele internaționale. Deja avem peste 2000 clienți, din industrii diferite. Înscrie-te pentru consultanță gratuită sau testează gratuit sistemul MiniCRM ca să vezi cum te poate ajuta.

divider

Află de pe blogul nostru mai multe recomandări pentru marketingul afacerii tale. Descoperă mai multe detalii tehnice în pagina noastră de suport.

Telekom Emiral Pallex Auchan