Nu lăsa niciun client nemulțumit
Gestionează eficient întrebările și reclamațiile cu ajutorul sistemului de ticketing MiniCRM pentru serviciul de asistență clienți.
Petreci mult timp ca să rezolvi solicitările de asistență din partea clienților și chiar rămân nerezolvate unele dintre ele? Folosește MiniCRM ca să crești productivitatea echipei și satisfacția clienților.
- Evidența tuturor solicitărilor venite prin e-mail, telefon, formular sau mesa
- Economie de timp, efort și bani
- Creșterea productivității echipei și satisfacției clienților
- Rapoarte de performanță pentru evaluare și îmbunătățire
- Integrări cu celelalte module MiniCRM, pentru digitalizarea business-ului tău
- Folosit în diverse industrii, inclusiv e-commerce, evenimente, B2C și B2B
„ Lucram în Excel. Uitam solicitări, pierdeam cereri de ofertă și nu făceam follow-up. Nu aveam o evidență clară a activităţii.”
Peter Kulcsar
Persolog România
clienți în România și
Ungaria
de dezvoltare continuă
pe nevoile și bugetul afacerii tale
oferim o soluție
cu asistență în română
Nu pierde nicio solicitare
de asistență
Ai o singură interfață inteligentă
Solicitările clienților tăi ajung imediat în sistem și sunt alocate personalului de suport, în funcție de priorități.
Vezi totul într-un singur loc
Indiferent prin ce canal a fost primită solicitarea, un tichet este creat automat pentru fiecare notificare și este conectat cu cardul clientului.
Vezi ce solicitări au mai venit
Poți vedea instant dacă mai există un caz de rezolvat, ceea ce îți permite să știi cu siguranță la sfârșitul zilei că nu este uitată nicio reclamație sau solicitare.
Vezi cum funcționeazăGestionează ușor
toată activitatea
Nu te încurca în instrumente
Ai o singură interfață pentru tot. Vezi toată activitatea rapid și simplu, fără să uiți ceva.
Amintește-ți tot despre client
Echipa vede instant tot istoricul clientului (ce funcționalități folosește, ce probleme a avut în trecut, care a fost atunci soluția etc.)
Știi exact ce urmează
Starea curentă a fiecărei notificări, istoricul și următoarea acțiune pot fi întotdeauna urmărite într-un singur loc.
Asistență rapidă înseamnă clienți mulțumiți
Pune sistemul să lucreze pentru tine
Sarcinile generate automat, termenele limită clare și persoanele responsabile, precum și șabloanele de e-mailuri care pot fi trimise direct din sistem îți fac munca mai ușoară.
Vezi totul în detaliu și în ansamblu
Ai la îndemână formulare de feedback automate și rapoarte de performanță a serviciului helpdesk. Vezi calitatea feedback-ului, durata medie de închidere a tichetelor, tipurile de probleme etc.
Îmbunătățește-ți serviciile
Nicio solicitare nu mai trece neobservată, iar răspunsurile se dau rapid, chiar automat, cu ajutorul unor șabloane predeterminate. Astfel, printr-un serviciu profesionist, cu răspuns rapid și relevant, satisfacția clienților crește semnificativ.
Integrează
activitățile echipei
Sincronizează echipele
Dacă se întâmplă ca membrii altor echipe să spună sau să promită lucruri diferite, atunci vei adora MiniCRM. Modulul de helpdesk nu este o insulă separată, ci o parte integrantă a MiniCRM și a tuturor proceselor companiei.
Sincronizează informațiile
În MiniCRM achiziția clienților, facturarea, gestionarea reclamațiilor și alte activități conexe sunt gestionate toate într-un singur sistem. Astfel, istoricul necesar și datele importante sunt găsite într-un singur loc și oferă tuturor colegilor o imagine coerentă a clientului.
Rezolvă lipsa comunicării
Toată această conectare a activităților diverselor echipe ajută la rezolvarea rapidă și precisă a problemelor.
Păstrează-ți
focusul pe clienți
Continuă ce ai început
Sistemul de gestionare a tichetelor trimite automat și o notificare de tip șablon prin e-mail clientului, responsabilului sau superiorului dacă un caz este blocat undeva.
Află ce poți îmbunătăți
Rapoartele încorporate ale sistemului de helpdesk îți permit să îți faci o idee în câteva minute despre cât de mulțumiți sunt clienții cu asistența primită.
Amintește-ți tot
Automatizările din MiniCRM garantează că niciun tichet nu este uitat, în timp ce măsurarea automată a satisfacției clienților îți dezvăluie rapid eventualele probleme și le poți remedia.
„Diferența a făcut-o latura umană și partea de suport, pe care nu am mai întâlnit-o altundeva.”
Andy Sînpetrean
cofondator IT Factory
Personalizare
și integrare
MiniCRM este foarte adaptabil la nevoi specifice business-ului tău. Pentru că avem deja o structură și experiențe cu multe afaceri diferite, reușim să facem totul mai ieftin și mai rapid decât în cazul unei soluții dezvoltate la comandă, de la zero. Avem deja diferite integrări cu aplicații terțe și continuăm să dezvoltăm și altele.
96.7% feedback pozitiv în 2022
Ai sprijinul consultantului tău dedicat pentru implementarea, personalizarea și integrarea MiniCRM. Ai mereu la dispoziție materialele educative din MiniAcademia, unde echipa de training adaugă periodic conținut nou. Primești răspunsuri la orice întrebare ai avea despre MiniCRM.
99% disponibilitate a sistemului
MiniCRM garantează că software-ul furnizat de acesta are o disponibilitate de 99% pe an la un nivel de servicii de 0-24 ore. Aceasta înseamnă o indisponibilitate a serviciului MiniCRM de maxim 3,65 zile anual calculând aici și perioadele de mentenanță anterior programate și anunțate, precum și alte probleme.
MiniCRM te susține în fiecare pas din activitatea ta
În sistemul MiniCRM urmărești întreaga activitate a echipei, de la prima acțiune până la ultima. Informația se corelează automat cu datele pe care le folosesc celelalte departamente. Obții rapoarte obiective care te ajută să iei cele mai bune decizii.
Cum să folosești MiniCRM ca să gestionezi eficient întrebările și reclamațiile clienților
Exemplu de Utilizare MiniCRM pentru Helpdesk
Cum să folosești MiniCRM ca să rezolvi cererile și problemele raportate de clienți
Exemplu de rezolvare a întrebărilor și problemelor raportate
Exemple pentru Helpdesk: Rezolvă cererile și problemele raportate de clienți (6 videouri)
Cum să folosești MiniCRM ca să soliciți și centralizezi feedback-ul
Pentru a solicita și centraliza feedback-ul
Exemple pentru Solicitarea și centralizarea feedback-ului ( 3 videouri)
MiniCRM ne ajută să fim productivi, nu doar ocupați. A facilitat creșterea cifrei de afaceri, indirect, pentru că ne-a oferit mult mai mult timp să putem lucra la proiecte.
Andy Sînpetrean
cofondator IT Factory
Cu MiniCRM, angajaţii Persolog evită suprapunerile în activitatea de interacţiune cu clienţii. Informaţiile sunt stocate centralizat, iar fiecare angajat accesează fișa clientului înaintea unei discuţii, pentru a cunoaşte exact istoricul relaţiei cu acesta.
Peter Kulcsar
Persolog România
Și MiniCRM joacă un rol important aici. Structura te obligă și te disciplinează ca să poți avea o liniaritate a business-ului. Ai senzația că ai putea manageria manual câteva sute de clienți, dar practic nu e așa.
Marius Luican
Reveal Marketing Research
MiniCRM face munca de zi cu zi mai ușoară și mai plăcută
O singură interfață: totul este acolo și este accesibil de oriunde
Întrebări frecvente
Digitalizarea și automatizarea serviciului clienți înseamnă mai mult decât trecerea de la hârtie și pix la fluxuri și documente create pe calculator. Digitalizarea și automatizarea serviciului clienți înseamnă și folosirea tehnologiei pentru automatizarea proceselor companiei. Este posibil să nu dureze mult timp pentru a face o anumită activitate. Dar repetarea a o sută sau o mie de activități identice nu mai durează doar două minute. În plus, dacă ai procese recurente, identice sau similare, este posibil să petreci mai mult timp decât e nevoie. În aceste cazuri și multe altele, digitalizarea și automatizarea afacerii poate economisi lunar ore sau zile.
Automatizarea serviciului clienți este importantă deoarece astfel sarcini care erau făcute manual și consumau mai multe resurse decât era nevoie, acum sunt făcute automat, fără să dureze mult timp și fără să fie uitate. Astfel crește rata de răspuns în timp util, vânzările și satisfacția clienților fără să crească numărul resurselor umane implicate sau timpul necesar realizării sarcinilor. Pe scurt: poți face mai multe cu mai puțin și asta aduce beneficii afacerii tale.
Implementarea sistemului pentru automatizarea serviciului clienți se poate face într-un timp relativ scurt, dacă alegi varianta de tip cloud, cu o structură modulară prestabilită care poate fi personalizată. Pentru implementarea MiniCRM nu ai nevoie de un specialist IT pentru instalare, deoarece echipa noastră te poate ajuta cu toate setările necesare, precum și cu pregătirea și încărcarea listei de contacte.
Un sistem pentru automatizarea serviciului clienți poate costa de la mai puțin de o sută de euro până la câteva mii de euro, în funcție de numărul de utilizatori, integrările cu alte aplicații, funcționalități și add-on-uri specifice dorite. Noi, la MiniCRM, prioritizăm mereu satisfacția clienților și facem asta inclusiv prin prețuri înghețate, care rămân aceleași chiar și timp de câțiva ani. Oferim opțiuni lunare, anuale și multianuale, pe 2, 3, 4 și 5 ani. Avem sute de combinații de funcționalități și add-on-uri potrivite pentru fiecare afacere și specificul ei. Te invităm să vorbești cu un reprezentant MiniCRM, ca să înțelegem exact nevoile companiei tale și să-ți propunem soluția potrivită.
Da. Am creat MiniCRM pentru a eficientiza procesele de afaceri și nu am putea face asta fără integrări cu alte aplicații. MiniCRM poate fi integrat cu multe alte aplicații, de la cele mai cunoscute (precum ANAF, Smartbill, WhatsApp, Google Calendar, Google Mail, eJobs, BestJobs, Facebook, WooCommerce) până la unele mai puțin cunoscute (precum Chamaileon, Gravity Forms, OpenAPI și altele). Dezvoltăm periodic noi integrări, așa că spune-ne cu încredere ce ai nevoie.
Îi lăsăm pe clienții noștri să-ți răspundă la această întrebare:
„Între 2019 și 2021, am dublat în fiecare an cifra de afaceri. Digitalizarea, MiniCRM-ul, reformarea serviciilor, comunicarea, politica HR (pe care o manageriem tot din MiniCRM) au stat la baza acestei creșteri. HR, facturare, management clienți… toate le facem cu MiniCRM.”
Marius Luican (Reveal Marketing Research)
MiniCRM este o soluție unică, personalizabilă: pot fi definite procese complet diferite (pași, câmpuri de date înregistrate, tipuri de activități etc.) pentru mai multe segmente diferite de clienți, oricât de mari. Acest lucru este util pentru a separa vânzările B2B / B2C, liniile de afaceri sau piețele internaționale. Deja avem peste 2000 clienți, din industrii diferite. Înscrie-te pentru consultanță gratuită sau testează gratuit sistemul MiniCRM ca să vezi cum te poate ajuta.