Urmărire eficientă a ofertelor
Urmărirea completă a ofertelor trimise, asigurând o conversie ușoară de la stadiul de interogare la cel de client. Toate informațiile importante pot fi înregistrate într-un singur loc, inclusiv datele de contact, rezultatele conversațiilor și ofertele trimise.
Remindere și calendar integrat
Sistemul MiniCRM vă reamintește automat de acțiunile de follow up necesare după trimiterea ofertelor. Prin colectarea sarcinilor într-un singur loc și integrarea cu calendarul dvs., nu veți uita de niciun follow up.
Sincronizare cu calendarul preferat
MiniCRM poate fi sincronizat cu aplicația dvs. de calendar preferată, astfel încât sarcinile create în sistem să fie incluse direct în calendar. Gestionați sarcinile legate de potențialii clienți împreună cu celelalte sarcini într-un singur loc.
Urmărire rapidă a e-mailurilor
MiniCRM vă permite nu doar să urmăriți sarcinile cu ușurință, ci și să trimiteți e-mailuri de follow up mai rapid decât de obicei, direct din sistem. Cu șablonul de e-mailuri care poate fi trimis cu doar 3 clickuri, economisiți timp prețios în fiecare zi.