Simplifică organizarea evenimentelor / cursurilor
Planifică evenimente, gestionează participanții, urmărește confirmările și comunică eficient

Planifică și organizează evenimente
Creezi și gestionezi sarcini într-un mod simplu și eficient. Adaugă sarcini noi, stabilește priorități și monitorizează stadiul fiecărei sarcini.
Invită participanții și urmărește confirmările
Trimite invitații personalizate și monitorizează confirmările în timp real. Gestionează lista de participanți, actualizează informațiile și comunică fluid cu toți cei implicați în eveniment.
Comunică
eficient
Trimite actualizări, informații importante sau solicitări de feedback, oferind o experiență de comunicare fără probleme.
Analizează și optimizează
După încheierea evenimentului, MiniCRM îți furnizează rapoarte detaliate pentru a evalua performanța și a obține feedback de la participanți. Folosește aceste informații pentru a-ți îmbunătăți strategiile și a organiza evenimente mai reușite în viitor.
Înainte, trebuia să luăm manual lista de cursanți și o puneam în alt soft separat, doar pentru trimiterea de SMS-uri. Cu mailurile, la fel: descărcam toată lista și o importam în Mailjet. Acum avem formulare de înscriere sincronizate cu MiniCRM, care captează datele cursanților și le introduc direct în sistem, de unde putem administra și partea de comunicare în masă. Deci, fără zeci de exporturi și importuri.