Cum îți susține un CRM afacerea?
Sistemele CRM sunt sisteme în cloud care contribuie la transparența proceselor, facilitează delegarea sarcinilor și oferă rapoarte utile managerilor.
Testează gratuit!Sistem în cloud
Similar cu e-mailul, MiniCRM îți permite să accesezi sistemul de oriunde și să vezi ce se întâmplă în compania ta. Poți accesa sistemul de pe telefon, tabletă sau calculator iar tot ce ai nevoie este conexiune la internet.
Cât de sigur este? Sistemul MiniCRM are o securitate stabilă. Fiind partener de încredere al companiei Deutsche Telekom, MiniCRM respectă reglementări stricte de securitate. Mai multe detalii despre asta poți afla de la consultanții noștri.
Procese în MiniCRM
Pe lângă procesul de vânzări poți gestiona și alte procese, cum ar fi proiecte, organizarea de evenimente, resurse umane, serviciu clienți, parteneriate, facturare sau cercetări de piață. Fiecare proces menționat funcționează și se regăsește împreună, dar, în același timp, bine delimitat în sistem.
Etapele proceselor te ghidează iar statusul lor oferă feedback vizual, cu privire la stadiul unui proiect, eveniment, reclamație sau a unui prospect. Astfel observi ușor dacă, de exemplu, o reclamație încă nu a fost procesată sau trebuie să te ocupi de o factură.
Istoric complet client, într-un singur sistem
Fișele oportunităților conțin toate informațiile despre o anumită situație, client sau prospect. Toate discuțiile, sarcinile în curs sau finalizate, e-mailurile arhivate în ordine cronologică sunt afișate cu ora și data exactă.
Astfel, pe lângă faptul că informațiile valoroase despre clienți sunt păstrate în siguranță, este clar și cine este sau a fost responsabil. Poți afla exact cine, când și ce a făcut în cazul unei situații sau client.
Personalizabil fără programator
Câmpurile de informații din fișele de oportunități pot fi personalizate, adică poți decide ce anume vrei să gestionezi în cazul fiecărui proces. De exemplu, în vânzări, veniturile așteptate vor fi mai importante, în timp ce în procesul de rezolvare probleme clienți, tipul sesizării are o importanță mai mare.
Aceste date pot fi găsite ulterior în sistem și pot fi utilizate în generarea rapoartelor.
De la un anumit status completarea unor câmpuri poate fi setată obligatoriu. De exemplu, câmpul „motivul pierderii” poate fi setat obligatoriu de completat în cazul în care pierdeți o vânzare.
Deleagă sarcini mai ușor și mai precis
În sistem, fiecare proces este susținut de sarcini cu termene limită și responsabili.
Crearea și adăugarea sarcinilor poate fi făcută chiar de colegi, pentru ei înșiși sau pentru alți colegi, însă pot fi create și automat. De exemplu, se poate crea o sarcină automată pentru contactarea unui client care nu achită o factură, nici după numeroase remindere.
Fiecare coleg își poate urmări sarcinile zilnice într-un singur loc în contul său.
Economisește timp prin automatizări
Automatizările înlocuiesc în primul rând sarcinile repetitive. În sistem, aceste e-mailuri sau sarcini automate pot fi create fără să fie nevoie de cunoștințe tehnice și pot fi declanșate de aproape orice informație.
Exemple populare:
- Informație: Am primit o nouă abonare la newsletter.
- Automatizare: În funcție de tipul abonării, o campanie de email-uri personalizate cu scopul de a vinde mai rapid.
- Informație: Factură client cu data de plată expirată.
- Automatizare: La început trimiterea unui e-mail, reminder amabil pentru plata facturii și treptat remindere prin SMS.
- Informație: Feedback negativ primit printr-un formular de evaluare a experienței clienților.
- Automatizare: Colegul responsabil de acest client primește o sarcină să contacteze clientul.
Rapoartele aduc transparență în compania ta
Colectarea manuală a unor rapoarte coerente de la mai mulți colegi poate dura foarte mult și poate avea multe greșeli. MiniCRM creează și actualizează automat aceste rapoarte fără să fie nevoie de intervenție umană, folosind informațiile adăugate în fișele de oportunități și urmărind activitatea colegilor tăi.
Rapoarte populare:
- Rapoarte email-uri în masă (rata de deschidere, rata de click-uri)
- Rapoarte legate de status (numărul prospecților și al clienților)
- Sursa prospecților
- Activitatea colegilor
- Productivitatea colegilor