Ești în locul potrivit: o afacere mai eficientă și de succes începe cu MiniCRM
Încearcă MiniCRM acum și primești bonus suport gratuit pentru implementare atunci când te abonezi!
„Cu MiniCRM, am reuşit să creştem vânzările cu 30%. Amortizarea costurilor a fost aproape instantă.”
Mircea Săplăcean
Fondator Emiral Media
„CRM-ul este rețeta prin care se garantează un rezultat mai bun - gestionat și gândit. Un proces care dura o săptămână, acum gestionat prin CRM implică o zi de activitate.”
George Scheau
CEO Gobilier
Dacă îți place sistemul și vrei să te abonezi, îți vom face o ofertă personalizată
+BONUS
mulțumită recomandării, beneficiezi gratuit de serviciile noastre de implementare!
Ce este un CRM?
Un CRM este un software pe care îl poți accesa dintr-un browser, de oriunde, oricând, care are rolul de a te ajuta să ai toate domeniile afacerii tale într-un singur loc. Îți permite să gestionezi datele clienților, corespondența, sarcinile, termenele limită, sau chiar tot ce ține de vânzări și marketing. De ce e important? Deoarece cheia eficienței constă în eliminarea haosului și construirea unui sistem clar pentru colegii tăi. Asta e exact ceea ce îți oferă MiniCRM!
Muncă mai transparrentă
Gestionează-ți afacerea mai eficient, crește eficiența și redu greșelile.
Sistem în limba română
Interfața ușor de utilizat este în limba română, la fel ca și serviciul nostru de asistență pentru clienți și materialele noastre de instruire.
Gestionarea eficientă a clienților
Comunică rapid cu lead-urile și clienții într-un mod personalizat pentru vânzări mai bune!
Sistemul CRM preferat de IMM-urile autohtone
2138 companii folosesc deja MiniCRM
Sistem personalizabil pe nevoile companiei tale
Ușor de utilizat chiar și fără competențe tehnice
Implementare rapidă cu asistență de specialitate
Interfață în limba română cu suport clienți în limba română
Peste 14 ani de evoluție continuă
Cum poate MiniCRM să îți susțină afacerea?
Află detalii din articolul nostru de blog.
Înainte să lucrez aici eram și eu la rândul meu sceptic în ceea ce privește orice fel de sistem de management de clienți/timp, însă începând sa colaborez cu oamenii de la MiniCRM în calitate de consultant, am ajuns la concluzia că nu se poate crește în business fără un CRM.
Cum te vom ajuta?
Vom încerca să descoperim adevăratele situații dificile pe care le întâmpini în activitatea de zi cu zi printr-o sesiune de consultanță gratuită la finalul căreia nu doar că vei știi exact ce poate face MiniCRM, dar și cum te ajută pe tine specific și la ce preț.
Octavian Sin
consultant MiniCRM
În general companiile nu caută un furnizor de servicii, ci un partener de durată care să le ofere o soluție scalabilă și personalizabilă. De aceea în cadrul MiniCRM rezolvăm situațiile clienților având în prim plan beneficiile pe care aceștia le vor avea alegând să lucreze cu noi. Sunt aici pentru fiecare companie care dorește să crească și să se eficientizeze și fac acest lucru analizând și punând la dispoziție toate informațiile necesare.
Dan Toma
consultant MiniCRM
În echipa MiniCRM datoria mea este să descopăr cele mai importante aspecte care îngreunează activitatea antreprenorilor și implicit a echipelor cu care colaborează. Prin dialog și deschidere din ambele părți, reușim să găsim soluția optimă cu ajutorul căreia contribuim constant la dezvoltarea afacerilor din România.
Timea Markus
consultant MiniCRM
Încearcă MiniCRM gratuit timp de 14 zile! Adaugă clienți în baza de date, setează memento-uri, vezi istoricul și gestionează corespondența direct din sistem!
De ce să pornești un sistem de testare?
- Folosești imediat MiniCRM în afacerea ta și să construiești procese transparente și predictibile
- Accesezi videoclipuri care să te ajute să înveți mai repede cum să folosești sistemul
- Primești sfaturi de la experții noștri dacă ai întrebări
- Nu trebuie să furnizezi datele cardului sau să îți iei vreun angajament
Întrebări frecvente
Indiferent de mărimea companiei, MiniCRM eficientizează operațiunile zilnice, îmbunătățește gestionarea clienților și elimină sarcinile monotone și consumatoare de timp. Printre clienții noștri se numără microîntreprinderi, întreprinderi mici și mijlocii.
MiniCRM sprijină vânzările care îți vor genera venituri, ceea ce înseamnă mai multe venituri pentru afacerea ta.
Să luăm un exemplu concret:
Un administrator are un centru de grădinărit, unde valoarea medie a unui coș de cumpărături este de 300 RON. Această afacere pierde câte doi clienți pe zi din cauza obiceiurilor proaste, a mormanelor de hârtie și a unui război cu foile de calcul Excel. În esență, pierzi 600 lei pe zi și nimeni nu te oprește. Așadar, în situația în care este deschis 5 zile pe săptămână, ar putea încasa 12.000 de lei în plus pe lună.
Cu MiniCRM ar putea realiza acest lucru. În loc de obiceiuri proaste, creează procese clare în sistem care îi ghidează pentru fiecare client. Hârtia și foile de calcul Excel sunt înlocuite de MiniCRM: toate sarcinile și termenele limită sunt gestionate aici, iar mulțumită memento-urilor și a bazei de date complete a clienților, niciun solicitant nu este uitat.
Marius Luican, CEO Reveal Marketing Research, a relatat o experiență similară:
„În ultimii ani, am crescut nivelul de expertiză și am automatizat procesele. Am realizat, de exemplu, că poți să faci client service cu 6 oameni, sau o poți face cu 2 oameni, plus instrumente ca MiniCRM, și să o faci mai standardizat și mai bine. Epoca în care trăim ține de tehnologizare și specializare.”
MiniCRM a fost dezvoltat pe baza feedback-ului primit de la clienții noștri pentru a fi cât mai ușor de utilizat. Nu ai nevoie de cunoștințe de IT pentru a-l utiliza, iar experții noștri îți vor oferi tot ajutorul de care ai nevoie în timpul procesului de implementare. Aceștia îți vor arăta într-un mod clar ce poți face cu MiniCRM, de ce setări ai nevoie și ce funcții sunt utile.
Experiența a arătat că, în scurt timp, colegii nu numai că se obișnuiesc să folosească MiniCRM, dar nici nu-și pot imagina cum ar fi să lucreze fără el. De asemenea, munca lor este ușurată de faptul că toate sarcinile, termenele limită și responsabilitățile se află într-un singur sistem și sunt notificați atunci când sarcinile lor sunt scadente.
Nu, în sistemul tău MiniCRM sunt incluse doar funcțiile de care ai cu adevărat nevoie și pe care le vei folosi.
Da, cu o întreagă serie de aplicații. Fără a fi o listă exhaustivă, poți conecta MiniCRM cu Facebook, Outlook, WhatsApp, Google Calendar, Google Mail, Excel, WooCommerce, ANAF, Smartbill, eJobs, BestJobs, Chamaileon, Gravity Forms, OpenAPI și altele. Mai multe informații despre acest lucru pot fi găsite pe acest link.
Serverele MiniCRM se află în Uniunea Europeană, astfel că datele personale stocate acolo sunt protejate de GDPR. Poți chiar să configurezi autentificarea cu doi factori în sistem pentru a spori și mai mult securitatea.