00

days

00

hours

:

00

minutes

:

00

seconds

Pregătește-te din timp pentru o campanie de Black Friday de succes cu MiniCRM!

Ai grijă ca cea mai aglomerată perioadă a anului să fie productivă și lipsită de complicații, cu ajutorul automatizărilor și al rapoartelor!

Nu îți poți permite să nu ai succes de Black Friday!

Românii au cheltuit anul trecut peste 460 milioane de lei de Black Friday, iar anul acesta se așteaptă ca suma să fie și mai mare. Așadar, sunt mulți bani, dar nu ai nicio garanție că o parte din ei vor ajunge la tine.

Concurența va fi cea la care vor fugi clienții dacă:

  • nu poți face față interesului crescut
  • nu ai nicio idee care sunt campaniile care funcționează bine și cele care nu funcționează deloc
  • nu ai timp să te ocupi eficient de ele
  • munca administrativă îți consumă toată energia

Nu ai luxul de a face astfel de greșeli și de a încheia Black Friday fără rezultate! Cu MiniCRM, campania ta va fi fără cusur și cu mai multe vânzări!

Pregătire slabă = campanie slabă

Nu lăsa lipsa de pregătire să-ți distrugă campania. Abordează acum provocările!

Descoperă soluțiile automate MiniCRM pentru o campanie de succes de Black Friday

Dacă acum nu este prima dată când organizezi o campanie de Black Friday, cel mai probabil înțelegi ce provocări presupune. Și dacă este prima dată, aceasta este șansa ta să pornești cu dreptul de la început!

Însă nu trebuie să fie așa. Se poate și altfel!

Lipsa de timp

Multe merg prost când colegii sunt stresați, procesele sunt nealiniate și apar restanțe. Dacă îți repartizezi timpul greșit în acest moment crucial, te va afecta foarte mult.

Automatizare

Implementează campanii automate de email marketing, primește notificări automate cu privire la toate termenele limită și sarcinile! Automatizările MiniCRM eliberează timp și resurse - ca și cum ai avea câțiva angajați în plus!

Date invizibile despre clienți

Clienții se așteaptă la servicii rapide, răspunsuri prompte și o administrare fără probleme. Dacă nu le primesc de la tine, vor merge la concurență.

Rapoarte și analize

Nu munci orbește! Cu ajutorul rapoartelor și analizelor aprofundate ale MiniCRM, vei vedea exact care sunt campaniile câștigătoare. Ia decizii inteligente, pentru că sunt mulți bani în joc!

Ținte greșite

Poți să cheltui toți banii din lume pentru campania de Black Friday. Cu toate acestea, vor fi bani aruncați pe apa sâmbetei dacă nu găsești persoanele care pot deveni cu adevărat clienți.

Campanii țintite

Și ție îți place să te trateze într-un mod personalizat companiile de la care vrei să cumperi? Creează grupuri de clienți în sistem pentru a le adresa comunicări personalizate. Este dovedit, publicitatea personalizată crește semnificativ conversiile.

Informații împrăștiate

Agendă, Excel, e-factura, Facebook sau alte canale de social media, email… și oare ce mai folosești? Cu informațiile în atâtea locuri, nu-i de mirare că apar greșeli, uiți și, chiar dacă ai atenție, ia mult să faci tot ce e de făcut!

Informații integrate

Imaginează-ți: ai toate informațiile într-un singur loc! Poți conecta MiniCRM la magazinul tău online, la Facebook, la sistemul de email sau chiar la SmartBill și ANAF. Gata cu greșelile și timpul pierdut doar pentru că folosești multe platforme.

Oportunități ratate

La ce bun să ai o mulțime de cereri și informații dacă nu le poți transforma în clienți? După campanie vei ofta: A fost totul degeaba!

Oportunități câștigate

Cu cât folosești MiniCRM mai mult, cu atât ți-e mai ușor să convertești oportunitățile! Noile tale procese vor da roade bogate, în cel mai scurt timp!

Ce rezultate ar avea campania ta de Black Friday cu aceste funcționalități MiniCRM?

Trimitere automată de e-mailuri și mesaje

Nu doar că setezi campanii automate de email marketing, ci și răspunzi instantaneu la fiecare solicitare! Poți să trimiți și SMS-uri prin care să ții legătura mai îndeaproape cu audiența ta.

Gestionarea informațiilor

Ai întregul parcurs al clientului într-o singură interfață, accesibilă în orice moment. Și ție îți place să te trateze într-un mod personalizat companiile de la care vrei să cumperi?

Urmărirea
campaniei

Astfel ai costuri transparente, rezultate clare, și o optimizare ușoară a campaniei. Știi exact ce, cum și de ce se întâmplă.

Managementul proiectelor

Toate sarcinile, termenele limită și responsabilitățile sunt în MiniCRM. Nu se pierde nimic și nu se uită nimic!

Începe să te pregătești pentru Black Friday acum!

Solicită o sesiune de consultanță gratuită cu colegii noștri și află cum te ajută MiniCRM să obții profituri de Black Friday.

Sesiunea de consultanță este fără nicio obligație!

Obține o sesiune de consultanță gratuită!

Companii care au utilizat cu succes MiniCRM

Cu MiniCRM, noi nu trebuie să mai lucrăm deloc manual la aceste aspecte. Avem stabilite o serie de secvențe de follow-up în sistem. De exemplu, dacă o persoană vrea să vină marți la un webinar gratuit, primește automat mail cu o zi înainte și SMS în ziua webinarului.

Andy Sînpetrean

Andy Sînpetrean
cofondator IT Factory

În ultimii ani, am crescut nivelul de expertiză și am automatizat procesele. Am realizat, de exemplu, că poți să faci client service cu 6 oameni, sau o poți face cu 2 oameni, plus instrumente ca MiniCRM, și să o faci mai standardizat și mai bine. Epoca în care trăim ține de tehnologizare și specializare.

Marius Luican

Marius Luican
Reveal Marketing Research

După aproape un an de căutări, ne-am hotărât asupra MiniCRM datorită modului în care comunică vizual, a elementelor pe care le are, a informațiilor pe care le prezintă. Mult mai ergonomic decât celelalte.

Marius Mihulin

Marius Mihulin
Fresco Expert

Întrebări frecvente

Black Friday este deja costisitor, de ce ar trebui să cheltuiesc și mai mult pe MiniCRM?

Nu există nicio îndoială că o campanie bine concepută și eficientă nu este ieftină. Dar gândește-te la asta: nu contează cât cheltuiești, ci randamentul pe care îl obții. Și fără un sistem, cu soluții ad-hoc și fără o urmărire eficientă a rezultatelor, vei fi pe roșu.

MiniCRM te va costa bani, dar pentru că poți crește semnificativ vânzările, vei obține un randament al investiției mai bun. Calculează doar cât de multe venituri ai putea genera dacă ai transforma în clienți nu unul din zece, ci unul din cinci, sau chiar unul din doi solicitanți de informații. Și cum ar fi dacă mai multe persoane ar fi interesate de oferta ta de Black Friday? Cu MiniCRM, acest lucru este foarte posibil!

Campania este la doar câteva săptămâni distanță. Pot învăța sistemul în acest timp?

Îți vom oferi tot ajutorul de care ai nevoie pentru ca sistemul să devină rapid operațional. La început, livrăm un MiniCRM care este deja adaptat la compania ta. Acesta va include caracteristicile de care ai cu adevărat nevoie și care îți vor ușura munca. Vei beneficia de sprijinul unui specialist dedicat pentru a te ajuta să începi să funcționezi, care îți va fi alături în primele zile - și, desigur, oricând vei avea nevoie de el mai târziu. Interfața este în limba română, la fel ca și serviciul de asistență pentru clienți, fișierele de ajutor și tutorialele video.

Colegii nu știu unde le este capul. Nu există loc pentru ei să învețe un sistem nou

MiniCRM li se poate părea ciudat în primele săptămâni și este posibil ca o parte din timpul lor de lucru să fie dedicat învățării. De aceea este bine să pregătești din timp totul pentru Black Friday. Din partea noastră vor primi toată susținerea necesară și acces la multe tutoriale. MiniAcademia este foarte apreciată de multe persoane care folosesc deja MiniCRM. Odată ce au stăpânit sistemul, vor putea lucra într-un ritm nemaiîntâlnit până acum. Gata cu sarcinile inutile, cu e-mailurile interminabile și cu plictisitoarea muncă administrativă.

Colegii tăi vor aprecia faptul că au transparență în sarcinile lor, pot fi notificați cu privire la ceea ce este scadent, văd tot istoricul și își pot atribui cu ușurință sarcini unii altora. De asemenea, le ușurează munca faptul că nu trebuie să caute informații și date despre clienți din zeci de locuri, ci pot accesa tot ce au nevoie pentru a-și face treaba cu doar câteva clicuri.

Aș dori să aflu mai multe despre MiniCRM. La cine pot apela?

Ești curios cu privire la caracteristici, prețuri sau cum a funcționat MiniCRM pentru alte companii? Contactează-ne prin telefon la +40 364 228 032 sau prin e-mail la suport@minicrm.ro! Sau apasă pe acest buton ca să soliciți gratuit o sesiune de consultanță!

Obține o sesiune de consultanță gratuită!