“Cu MiniCRM, am reuşit să creştem vânzările cu 30%. Amortizarea costurilor a fost aproape instantă.”
Mircea Săplăcan (fondator Emiral Media)
Până în 2016, Emiral Media şi-a bazat activitatea de relaţionare cu clienţii exclusiv pe Excel. În mod evident, acest mod de lucru avea o serie de neajunsuri: apăreau numeroase înregistrări redundante, versiuni multiple ale fişierului atunci când era salvat local.
Pentru că fişierul Excel avea deja o dimensiune apreciabilă apăreau frecvent erori la deschidere.
Analiza efectivă a datelor era complicată, deoarece solicita aplicarea a numeroase filtre şi sortări, iar obţinerea unui raport săptămânal dura peste o oră.
Despre Emiral Media
De peste 10 ani, Emiral Media face „online-ul să lucreze” pentru fiecare dintre cei 300 de clienţi activi pe piaţa locală. Cu o puternică amprentă antreprenorială, compania oferă servicii complete de marketing digital, de la creare de site-uri „smart” până la campanii de promovare pe diverse medii sociale.
“Am aflat despre existenţa şi avantajele utilizării unei soluţii CRM de la un consultant de business şi mi-am dat seama imediat că este ceea ce aveam nevoie.”
Creșterea eficienței
Emiral Media a câştigat vizibilitate asupra întregii activităţi, prin informaţiile pe care MiniCRM le oferă în timp real.
De asemenea, MiniCRM a adus un plus de disciplină și rigurozitate în procesul de vânzări, prin modul pragmatic în care tratează evoluţia unui lead către oportunitate şi client.
Astfel, întreaga echipă a câştigat timp şi eficiență, iar Emiral Media a obţinut, în primele şase luni după utilizarea MiniCRM, o creştere de 30% a vânzărilor şi scurtarea ciclului de vânzare la 45 de zile.
Raportare mult mai rapidă
Rapoartele manageriale oferite de MiniCRM sunt cel mai bun suport în luarea deciziilor. Cele mai frecvente rapoarte rulate de Emiral Media sunt legate de: sursa lead-urilor, eficiența campaniilor de marketing, domeniile de activitate ale clienţilor cheie, rate de conversie, evoluţia ciclului de vânzare etc.
„MiniCRM mă ajută să anticipez rezultatele, să pot face uşor o proiecţie a vânzărilor şi a veniturilor care urmează să intre în companie.”
O soluție simplă, axată pe vânzări
Emiral Media a ales MiniCRM pentru că este o soluţie simplă, uşor de utilizat și care înglobează multă expertiză de vânzări. A contat şi că MiniCRM este o soluţie online, care nu implică achiziția de licenţe şi nici echipamente IT, fiind accesibilă prin Internet pe baza unui abonament lunar. Compania a evaluat şi alte soluţii similare, însă MiniCRM a oferit cel mai bun raport cost/beneficii.
Integrare ușoară în fluxul de lucru existent
Pentru Emiral, achiziţia unui CRM online a fost de la început opţiunea principală. Fiind o companie din domeniul digital, Emiral este obişnuită cu externalizarea resurselor IT. Compania foloseşte în mod curent infrastructură IT din cloud pentru proiectele de dezvoltare site-uri web şi înţelege avantajele conceptului la nivel de costuri şi flexibilitate.
Soft personalizat pentru nevoile specifice fiecărui client
O decizie importantă luată de Emiral Media a fost analiza activităţii alături de un consultant de business şi optimizarea modului de lucru, atât la nivel de vânzări cât și ca strategie de interacțiune cu clienţii.
Această îmbunătăţire a proceselor a făcut ca Emiral Media să fie mai pregătită pentru trecerea la MiniCRM, iar angajaţii să-şi însuşească mai ușor noul mod de lucru.
Cu ajutorul echipei de suport a MiniCRM, într-o primă etapă, Emiral Media a făcut funcţional modulul de Vânzări, iar ulterior cel de Clienţi, care gestionează contractele şi toate interacțiunile și documentele aferente unui contact.