Utilizarea CRM în sectorul ONG
Interviuri cu manageri de succes
Ce este MiniCRM?
MiniCRM este o soluție completă, construită pentru gestionarea eficientă a relației cu clienții și a procesului de vânzare. Poţi personaliza sistemul conform nevoilor şi provocărilor tale, iar noi ne vom asigura că ai cea mai bună soluție de CRM pentru tine.
Mai multe detaliiAsociația Barca lui Zoe administrează eficient relația cu peste 5000 de beneficiari și multipli parteneri, folosind MiniCRM.
Raluca Nicoară folosește MiniCRM de 4 ani, încă din perioada în care lucra pentru o firmă de telecom. Își amintește că managerul ei de la acea vreme își dorea mai mulți clienți. Cineva i-a spus despre CRM-uri. Nu știa ce sunt și nu a înțeles foarte multe despre un astfel de sistem la început.
Apoi a participat la un eveniment de prezentare la București, organizat de MiniCRM. Din acel moment a fost convinsă că are nevoie de un sistem și i-a înțeles utilitatea. Din păcate, managerul nu a fost de acord și nu a vrut să plătească pentru el. Dar asta nu a oprit-o și a decis să facă plata pentru sistem din buzunarul propriu.
Barca lui Zoe
După experiența de la locul de muncă anterior, Raluca a început activitatea la Asociația Barca lui Zoe, unde a continuat să folosească MiniCRM.
Barca lui Zoe s-a născut din dorința de a-i face pe oameni să își depășească frica de apă (pe care și Raluca a avut-o) și să descopere lumea subacvatică. Ideea din spate este că, o dată ce descoperi frumusețea acestei lumi, nu ai cum să nu îți dorești să o protejezi și să ai un respect crescut pentru natură în general.
Unul dintre proiectele de mare anvergură ale asociației a implicat înscrierea a 5000 de elevi într-un program de educație subacvatică.
Cum folosește MiniCRM
Prin natura activității asociației, are nevoie periodic de sistem, în funcție de proiectul la care lucrează. Există perioade în care nu îl folosește, dar în altele îl accesează zilnic. Este important pentru Raluca să știe că se poate baza pe MiniCRM atunci când are nevoie.
Utilitatea principală a fost organizarea pe care a oferit-o sistemul și posibilitatea de a ține legătura eficient cu un număr mare de contacte. Sunt folosite foarte mult mailurile în masă și șabloanele.
În timpul proiectului a venit pandemia și a fost o și mai mare nevoie de MiniCRM, pentru ca echipa să se poată ocupa de comunicare în tot contextul COVID.