“Să nu mai folosesc MiniCRM ar fi ca și cum mi-aș da ochelarii jos în timp ce conduc.”
Marius Luican (Reveal Marketing Research)
Înainte de MiniCRM, luam decizii în companie pe baza unor date subiective sau calitative, în loc de date cantitative. MiniCRM aduce control și obiectivitate a antreprenorului asupra proceselor lui.
“Învârteam” la Excel… Aveai niște procese și date acolo. Apoi venea alt coleg, cu altă abordare și o luam de la capăt… Reașezam variabile, mutam date de pe un calculator pe altul… Instabil și rudimentar…
Trimiteam calupuri de emailuri fără să avem posibilitatea să vedem cine le-a deschis, fără rapoarte de performanță a campaniei de email etc.
Ai senzația că ai putea manageria manual câteva sute de clienți, dar practic nu e așa.
Despre Reveal Marketing Research
De 14 ani funcționează sub titulatura Reveal și realizează studii pe consumatori, studii de brand și testare de produs/concept. A prins perioada în care clienții preferau studii de teren cu chestionare door-to-door, mult mai complicate și costisitoare. Făceau focus grupuri fizice, alergau prin țară…
Pentru că atunci nu exista GDPR, au făcut un prim call center, ca alternativă la cercetarea door-to-door, dar se luptau să convingă lumea că funcționează și că eșantionarea este corectă. Acum au ajuns în altă etapă, în care au dezvoltat propriul panel online, cu zeci de mii respondenți plătiți. Iar pentru focus grupuri, 90% se fac tot online.
Sunt cea mai mare companie cu capital românesc din domeniu. Sute de clienți naționali și internaționali. Personal cu peste 10 ani de experiență.
“Am realizat că poți să faci client service cu 6 oameni, sau o poți face cu 2 oameni, plus instrumente ca MiniCRM, și să o faci mai standardizat și mai bine.”
Cum ne ajută MiniCRM
În ultimii ani, am crescut nivelul de expertiză și am automatizat procesele. Am realizat, de exemplu, că poți să faci client service cu 6 oameni, sau o poți face cu 2 oameni, plus instrumente ca MiniCRM, și să o faci mai standardizat și mai bine. Epoca în care trăim ține de tehnologizare și specializare.
80% din clienți revin sau ne recomandă (am scos datele astea chiar din MiniCRM). În 24 de ore dăm orice propunere și pornim orice proiect în 72 ore. Și asta pentru că organizarea noastră este foarte foarte bună.
Și MiniCRM joacă un rol important aici. Structura te obligă și te disciplinează ca să poți avea o liniaritate a business-ului. Ai senzația că ai putea manageria manual câteva sute de clienți, dar practic nu e așa.
Rezultate
Rata de randament a cererilor noastre de ofertă s-a dus la 50%, adică unul din doi clienți care ne cer o ofertă, ajung să o accepte. Încrederea e atributul fundamental. Prin contact/comunicare, îți consolidezi nivelul de încredere și profesionalism.
Între 2019 și 2021, am dublat în fiecare an cifra de afaceri. Digitalizarea, MiniCRM-ul, reformarea serviciilor, comunicarea, politica HR (pe care o manageriem tot din MiniCRM) au stat la baza acestei creșteri.
HR, facturare, management clienți… toate le facem cu MiniCRM