“Cu MiniCRM putem să colectăm multe date pe tot felul de câmpuri pe care le-am setat în cadrul platformei, pentru ca apoi să le filtrăm, exportăm și să le folosim și în cercetările noastre științifice. Avem o imagine mai clară despre evoluția unui pacient în sistemul nostru pe parcursul unei perioade mai lungi.”

Daniel Alexandrescu - CEO și co-fondator RestartiX

Daniel Alexandrescu - CEO și co-fondator RestartiX

Când am aflat de MiniCRM trecusem prin alte soluții pe care le-am testat înainte. Am căutat în special afară soluții pe zona de CRM-uri. Însă CRM-urile la nivel internațional în limba engleză erau și sunt gândite și acum pe zona comercială, lucru care nu ne ajuta pe noi.

Zona noastră era corelată mai mult pe partea educațională și medicală și nu prea am avut cum să facem lucrurile să funcționeze pentru nevoile noastre. Întâmplarea a fost ca la un moment dat să aflu de MiniCRM, că există o platformă customizabilă, asta ne-a atras atenția, care este și în limba română. Acest lucru a fost definitoriu ca să putem începe o colaborare în acest sens.

Apoi am descoperit filtrele și am văzut ce înseamnă să filtrezi informația și să poți să folosești mormanul de informație pe care îl colectezi, fiindcă noi chiar colectăm foarte multe informații de la pacienții noștri. Unul dintre scopurile noastre, pe care nu mulți îl au în activitatea lor, este să facem studii de caz și cercetări științifice. Toată treaba asta nu ai cum să o faci dacă nu colectezi date pe care apoi să le poți sistematiza.

Despre RestartiX

RestartiX este o platformă inovatoare de servicii complete de recuperare prin telemedicină. Serviciile includ fizioterapie, nutriție și sprijin psihologic. Programele lor digitale permit pacienților să se supună unor planuri de recuperare personalizate din confortul casei lor, abordând probleme precum dureri de coloană vertebrală, articulații, umăr, șold și genunchi. Condusă de CEO-ul Daniel Alexandrescu și șeful de conținut medical Alexandru Ilie, RestartiX combină expertiza medicală și excelența operațională.

Activând în nișa telemedicinii, RestartiX este pionier în România în oferirea de soluții de recuperare medicală digitalizată. În patru ani de activitate, compania a construit o comunitate de peste 100.000 de persoane, fiind prezentă atât pe diverse platforme digitale (Facebook, YouTube, Instagram, TikTok) cât și la evenimente de amploare.

CRM-ul potrivit

Dacă vrei să ai un sistem integrat care să însemne mai mult decât consultații, să însemne oameni care vin la evenimente și pe care îi atragi la evenimente în urma unor promovări pe care le ai pe ads, dacă vrei să ai un loc în care să vezi ce cumpără acei oameni, ca să poți să îți dai seama care este călătoria unui pacient RestartiX, ai nevoie de un sistem integrat și de module pe care să le setezi în așa fel încât să fie interconectate între ele.

Chiar dacă baza e aceeași la toate CRM-urile, funcționalitățile sunt diferite. Cumva locurile în care găsești informațiile sunt diferite și trebuie să înțelegi cum funcționează sistemul, ca să poți să înțelegi până la urmă cum poți să faci ca toate aceste câmpuri pe care le poți adăuga în CRM să funcționeze pentru tine.

CRM-ul ca investiție

Funcționalitățile pe care le poți avea în acest moment le-am mai descoperit și în alte platforme însă investiția pe care trebuia să o facem era destul de mare. La nivel de zeci de mii de euro, pe care să-i investim ca să ni se creeze un cadru personalizat care să ne ajute în toată această customizare pe care noi o avem de făcut.

Cu MiniCRM poți face lucrul acesta destul de simplu când îl înțelegi, te ajută la niște costuri care nu sunt nu deloc mari. Echipa s-a mărit și lucrurile au evoluat destul de mult. Însă la nivel basic, dacă pleci la un nivel minimal cu nevoia pe care noi am avut-o, de exemplu, costurile au fost foarte accesibile.

Efectul MiniCRM

Ne-am eficientizat echipa din punct de vedere al timpului pe care îl alocăm în comunicarea cu pacienții. Am standardizat comunicarea prin faptul că am creat un cadru foarte bine setat de la bun început, care a fost folosit apoi de către toată echipa noastră de customer support ca să comunice cu pacienții și nu numai. Și practic am câștigat timp, am fost mult mai eficienți. Lucrurile sunt destul de simple în acest moment după ce le cunoști, ca să le poți verifica și poți face într-adevăr verificări mult mai rapide decât înainte.

Sunteți destul de ancorați în prezent și în tot ce se întâmplă în general, ceea ce este foarte, foarte bine. Am văzut că aveți o listă de upgrade-uri pe care urmează să le mai faceți la CRM. Și e clar că acolo unde interesul este mai mare, pentru un număr mai mare de companii, sunteți atenți la această implementare nouă de lucruri care ar putea să ajute companiile și ar putea să ofere mai multe posibilități tuturor să zic așa sau unui număr mai mare de companii. Se vede că sunteți dedicați clientului și încercați să găsiți soluții din ce în ce mai bune permanent. Ceea ce e de lăudat.

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor peste 2000 de IMM-uri cu care colaborează.