“Înainte lucram în Excel. Treptat, devenea tot mai greu să ţinem evidenţa clienţilor şi să lucrăm eficient.”

Peter Kulcsar Persolog

Peter Kulcsar (Persolog România)

Uitam unele solicitări, pierdeam cereri de ofertă și nu făceam follow-up, pentru că nu aveam o evidență clară a activităţii.

Eficiența angajaţilor era afectată de necesitatea introducerii manuale repetitive a datelor, dificultate în identificarea comenzilor, informaţii eronate.

Mai mult, managementul companiei avea posibilităţi limitate de control al activităţii şi intervenţie în timp util.

Despre Persolog

Persolog România are o activitate complexă, care implică servicii de consultanţă pentru HR, precum şi organizare de cursuri şi certificări. Clienţii Persolog sunt atât traineri şi profesionişti din HR, cât şi companii care achiziţionează instrumente de evaluare comportamentală şi dezvoltare personală. Persolog România face parte din grupul Persolog, cu sediul în Germania şi filiale în mai multe ţări europene.

Am înţeles că CRM-ul nu este ieftin şi l-am privit, de la început, ca pe o investiţie în dezvoltarea firmei, deoarece ajută la creşterea vânzărilor.

Creşterea eficienţei

Automatizarea fluxurilor de lucru (de la preluarea automată a datelor de facturare şi expedierea alertelor pentru facturi scadente, până la preluarea automată a comenzilor online prin formulare web integrate cu MiniCRM) a dus la creşterea eficienţei angajaţilor. Timpul câştigat astfel se transformă într-o experienţă mai bună/servicii de calitate oferite clienţilor.

Adaptarea facilă a noilor angajaţi

Păstrarea centralizată a informaţiilor despre clienţi şi a istoricului relaţiilor cu aceştia permit noilor angajaţi o adaptare rapidă la noul loc de muncă. Rezultatele apar mai repede, iar productivitatea creşte.

Organizarea activităţii

Cu MiniCRM, angajaţii Persolog evită suprapunerile în activitatea de interacţiune cu clienţii. Informaţiile sunt stocate centralizat, iar fiecare angajat accesează fișa clientului înaintea unei discuţii, pentru a cunoaşte exact istoricul relaţiei cu acesta.

CRM-ul te ajută să fii mai profesionist în relaţia cu clienţii şi să îţi creşti vânzările.

Soluții personalizate

La recomandarea unor parteneri de afaceri, ne-am înregistrat pentru un demo pe site-ul MiniCRM, iar rezultatele au fost peste aşteptări. Am ajuns la MiniCRM în urma unor recomandări, însă am fost surprins de suportul oferit prin e-mail şi Skype încă din etapa de testare.

Ne-am lămurit rapid că putem personaliza soluţia pe specificul companiei şi că poate deveni o parte a rutinei noastre zilnice.

După contactarea echipei MiniCRM, Persolog a beneficiat de suport prin Skype şi e-mail pentru personalizarea soluţiei pe specificul activităţii, precum şi pentru pregătirea utilizatorilor.

Compania a optat pentru un abonament Profesional, pentru toți angajații, şi a început gestionarea în MiniCRM a proceselor de vânzări şi marketing, dar şi a celor de facturare, construind o bază de date comună.

Integrare simplă în toate procesele din companie

MiniCRM a devenit parte din toate procesele noastre de muncă şi folosim soluţia în fiecare zi pentru administrarea task-urilor, facturare, trimitere de emailuri şi newslettere. Îl folosim intens de peste doi ani, pentru că pur şi simplu ne ajută, iar rezultatele sunt vizibile și măsurabile.

A fost definit și un modul de evenimente, care permite gestionarea activităţii legate de seminarii, workshopuri şi cursuri, de la înscrieri până la expedierea materialelor de curs şi follow-up.

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor peste 2000 de IMM-uri cu care colaborează.