Materiale PDF
15 idei de automatizări care modifică câmpuri
Ca să îți începi drumul cu automatizările care modifică câmpuri, ți-am creat acest ghid cu 15 idei de automatizări explicate pas cu pas!
5 moduri prin care să faci mai mulți bani cu ajutorul website-ului tău
Website-ul firmei tale e ca un fel de carte de vizită modernă. Ca orice carte de vizită, e important ca acesta să conțină niște informații cheie, astfel încât prospecții să prindă încredere în tine și să fii prima lor alegere atunci când au nevoie de serviciile tale. Află care sunt 5 astfel de informații, precum și modul de a le prezenta, din acest mini e-book!
100 de prompt-uri pentru ChatGPT
Am pregătit pentru tine 100 de exemple de comenzi pe care le poți folosi cu ChatGPT pentru a-ți ușura munca de zi cu zi, de la redactare de texte până la exemple de postări și strategie.
Ghid eficient de creștere a vânzărilor
Extinderea bazei de clienți, creşterea valorii medii pe tranzacție, scurtarea ciclului de vânzare, up-sell /cross-sell, noi oameni în echipă, creșterea productivității celor existenți, generarea unui număr mai mare de lead-uri. În acest material, discutăm despre toate aceste moduri de creștere a vânzărilor, plus încă alte câteva.
Checklist-ul omului de vânzări care aduce profit
Cel mai comun traseu al oricărui lead care devine client începe în punctul de descoperire și se termină în baza de date (de clienți curenți sau de clienți pierduți). Crucial pentru orice om de vânzări este ce se întâmplă între acești pași. Tu câte dinte bunele practici din lista aceasta faci deja?
MiniPlanificatorul de fapte mari, fără să fie managerul prezent
Dacă ești genul de manager a cărui prezență e absolut necesară ca lucrurile să fie făcute bine… Nu e tocmai în favoarea ta sau a firmei tale. Cu ajutorul acestui document, învață cum să-i înveți pe angajații tăi să se descurce și fără tine! Nu-ți ia mai mult de o pauză de cafea.
Reactivarea clienților pierduți, mai ușoară decât oricând
Statisticile spun că 60% din prospecți spun NU de 4 ori înainte să cumpere un produs. Tu după câte NU-uri te dai bătut? Hai să vezi câteva idei despre cum poți să-ți crești veniturile prin reactivarea clienților pierduți!
Adevărata intenție din spatele produselor MiniCRM… 🤫
Sigur ai modul tău de a face lucrurile, dar ești oare curios să afli ce a avut în minte și Lesko Norbert (fondatorul MiniCRM) atunci când a definit fiecare funcționalitate? În acest booklet, Norbert îți povestește despre intenția din spatele produselor MiniCRM. Cum le folosești, rămâne la latitudinea ta.
Vânzări pas cu pas, din MiniCRM!
Dacă nu ai încă niște proceduri deja împământenite în firmă, MiniCRM nu numai că te ajută să standardizezi modul de lucru al colegilor, dar îți oferă și claritate asupra a cum se pune în aplicare ce stabilești cu ei.
Ghidul utilizatorului MiniCRM la început de drum
8 piese de puzzle de unit în 10 minute, ca să ai o vedere de ansamblu asupra a cum urmează să lucrezi în sistem. Nu uita că, pentru orice neclaritate, poți să-i scrii Account Manager-ului vostru sau, dacă nu mai sunteți în perioada de implementare, către suport@minicrm.ro. Spor!
Cartea de rețete a notificărilor automate
20+ idei de automatizări de făcut într-o după-amiază, pentru profesionistul ocupat, care vrea mai mult de la MiniCRM
Vânzarea către prospecții generați prin marketing online
Dacă ești încă la început cu definirea modului în care ar trebui să se întâmple lucrurile în cadrul echipei tale de vânzări, sau dacă ești agent de vânzări la linia de start, uite aici o serie de acțiuni pe care să le pui în aplicare cu prospecții tăi. Nu una oarecare, ci una care să-ți aducă rezultate. 😉
Un grafic face cât 100 de ședințe
În spatele majorității ședințelor care puteau să fie un e-mail stă, adesea, un grafic. Hai să afli cum să salvezi timp din ziua ta de lucru și a colegilor tăi, întocmind astfel de rapoarte, atât de necesare pentru eficiență.
5 rapoarte deja existente la tine în sistem
Pe măsură ce tu și colegii tăi lucrați în MiniCRM, el adună date referitoare la rezultatele voastre și situațiile cu diverși clienți. Iată unde, mai exact, găsești toate rapoartele pe care el le întocmește pentru voi.
TOP 5 formule în Excel
Un mit comun este că MiniCRM își propune să înlocuiască Excel-ul. Nu e (complet) adevărat. Lucrurile merg cel mai bine într-o firmă atunci când le folosești mână în mână.
Oferă clienților tăi un suport de nota 10!
Dacă gestionezi un service sau orice din sfera suportului tehnic, îți oferim aici cu drag toate secretele propriului nostru departament de Helpdesk – care da, lucrează tot din MiniCRM 😊
Managementul Obiectivelor: Cum să țintești într-un punct anume și să și ajungi acolo?
Știai că MiniCRM are un add-on special dedicat managementului de obiective? Poate îl ai deja în pachetul tău, sau poate urmează să îl iei în considerare (poți verifica în secțiunea de Abonare). Iată aici o mică revistă dedicată managerilor, cu câteva bune practici care asigură că obiectivele stabilite nu vor mai fi uitate de echipă – ba chiar realizate, cu simț de răspundere.
Pentru manageri: TOP 3 provocări după implementare și cum să le gestionezi…
…prin rapoartarea la obiective bine stabilite, urmărirea de KPI-uri prin rapoarte deja existente în sistem, și tehnici de comunicare!
TOP extensii din sistemul tău de MiniCRM!
Ce sunt extensiile? Soluții pre-made de către consultanții noștri tehnici, la cele mai comune dorințe de personalizare a sistemului venite din partea clienților: de exemplu, automatizări de follow-up, idei de filtre și șabloane de newsletter. Acestea sunt gratuite.
17 idei de campanii de Black Friday pentru firme cu resurse limitate
O colecție de idei adunate de la diverși comercianți mici și mijlocii, majoritar din România, pe care poți să le pui și tu în aplicare. Te poți inspira din acestea în pregătirea campaniei de Black Friday dar, cu puțină imaginație, le poți adapta la orice tip de promoție.
Ghid practic pentru parole puternice
Ai văzut cursul nostru despre securitatea datelor la locul de muncă? După cum îți spuneam, să ai parole puternice e la fel ca împachetatul unei perechi de pantaloni de rezervă atunci când pleci în vacanță – aparent inutil, până când o întâmplare nefericită te determină să-ți dorești să o fi făcut la timp.
Condiții de filtru referitoare la dată – o mică diagramă explicativă
„După x zile”, „Cu x zile înainte”, „După cel mult x zile” etc. … Dacă și ție îți dau bătăi de cap condițiile de filtrare din câmpurile ce au la bază timp, uite aici o mică diagramă vizuală care să te ajute să lucrezi mai ușor cu ele.
9 semne că angajații tăi sunt demotivați (+5 soluții pe care să le pui în practică de mâine)
La fel ca și cu analizele de sânge, e bine să nu aștepți până când „ceva în interior nu mai merge bine”. Învață să recunoști semnele timpurii ale lipsei de motivație în angajații tăi și cum să le gestionezi la timp, înainte ca acestea să se manifeste în rezultatele firmei.
7 metode de persuasiune pentru a închide mai multe vânzări
Când vrei să trimiți un e-mail cu miză mare suferi de sindromul lipsei de inspirație? Scoate o foaie și un pix și lasă gândurile să curgă, ghidate de aceste 7 tehnici de copywriting.
7 lucruri pe care le-am crezut când am început să lucrez în MiniCRM dar mă temeam să le spun cu voce tare
Managerul tău s-a hotărât să implementeze MiniCRM peste noapte, chiar dacă lucrurile mergeau bine și până acum, iar acest lucru îți dă bătăi de cap? Iată 7 lucruri pe care poate le gândești acum și cum să le împărtășești.
Ce poți automatiza din procesele de vânzări, angajare, service și livrări?
4 diagrame cu idei de automatizări pe care poți să le faci în 4 procese: când să trimiți notificări către client, ce fel de sarcini automate poți să primești, și cum să ceri testimoniale de fiecare dată, fără efort!
Ghid complet de implementare pentru manageri
Dacă procesul de implementare ți se pare unul anevoios, acest suport de curs e aici pentru a te asigura că, cel mai probabil, situațiile cu care te confrunți acum fac parte din ciclul natural al implementării. Află în el cum să obții claritate, cum să tratezi obiecțiile echipei, și cum să vezi rezultatele echipei prin rapoarte foarte simplu de accesat.
Oferte influente – 3 startegii pentru o rata de acceptare a ofertelor mai mare
Iată 3 strategii foarte simple de redactare a unei oferte, pe care poți să le aplici imediat și, astfel, să-ți faci prospecții să-ți accepta propunerea instant.
17 subiecte de e-mail pentru campanii promoționale
Când vine vorba de subiecte de e-mail atrăgătoare, există câteva formule testate care s-au dovedit că funcționează. Mai mult ca sigur, le vezi adesea în aplicare și în inbox-ul tău, de la alți comercianți de succes. Hai să afli care sunt!
Ghid pentru importarea bazei de date
Un checklist cu 12 întrebări și răspunsuri despre import și ce să faci când acesta devine puțin…problematic.
Planul de succes pentru implementarea ta
Să ai claritate asupra a ce așteptări ai – acesta este principalul element de care ai nevoie pentru ca implementarea MiniCRM să aibă succes la tine în firmă. Iată aici o mică broșură care să te inspire în a trasa un drum clar pentru următoarele luni, cu obiective bine stabilite.