Cum s-a schimbat relația cu clienții dupa COVID-19? (Webinar)

Rulează videoul

Pandemia de covid-19 a fost o perioadă grea pentru IMM-urile din România, o perioadă în care majoritatea companiilor au făcut tot ce le-a stat în putință pentru a depăși momentul.

Ce înseamnă acest lucru?

Ore în plus muncite, calitatea produselor recalculată în funcție de costuri și profituri, precum și noi standarde în deservirea clienților.

Cum se traduce asta pentru tine, ca și caz particular?

Răspunsul e destul de simplu: chiar dacă nu-ți dai seama, te confrunți cu noi standarde pe care trebuie să le atingi, din partea clienților.

Acum că totul s-a reorientat către marele online, și clienții tăi au o deschidere mai mare.

Depinde doar de tine cât de aproape știi să îi ții.

În acest sens, îți punem la dispoziție această discuție de idea sharing între Răzvan Nicoară și Anca-Ioana Bândac, doi consultanți de business cu ani de experiență în spate și dragoste pentru arta customer care-ului 🙂