Ce-i drept, există multe moduri prin care te poți uita la un raport, predominant inconfortabile. Însă, după cum spune și Laura, unul dintre cele mai interesante este asocierea lui cu un carnet de note.
Atunci când copilul tău vine acasă cu un 4 la matematică în carnet, nu cauți să îl înlocuiești cu un alt copil care ar lua 10. Mai curând, îl sprijini ca să își poată îmbunătăți rezultatele.
Tot așa stă treaba și cu angajații unei companii.
Dacă ar fi să tragi o linie, 8 ore de program la muncă, 8 ore de somn pe zi și 8 ore petrecute acasă, fac din job-ul tău 35% din viață – exact cât face și familia.
Eh, nu degeaba se mai spune că, adesea, colegii îți sunt a doua familie 🙂 Și, exact ca într-o familie, toată lumea trebuie să aibă roluri delimitate.
Dacă tu, ca manager, îți asumi rolul de părinte și îți ghidezi angajații ca pe copiii tăi, clienții voștri or să fie tratați ca niște invitați care vă calcă pragul.
Iar ca să poți să-i ghidezi, ai nevoie de claritate în legătură cu productivitatea lor – și cum s-o obții altfel decât prin rapoarte?
Ca să nu-i constrângi cu surplusuri de informații de completat și alte asemenea, MiniCRM îți pune la dispoziție 0 integrare între sistem și Google Sheets.
Astfel, poți să iei orice date pe care ei oricum le introduc/lucrează, și să le analizezi sub orice formă vrei – în acest workshop, Laura îți oferă câteva idei în acest sens.
Și chiar dacă nu știi prea bine Excel, stai fără grijă – îți punem la îndemână ajutorul unui consultant tehnic.
Dacă te interesează să ai și tu rapoartele prezentate de Laura, precum și altele, doar dă-ne de știre la suport@minicrm.ro cum că te interesează add-on-ul de Google Sync și te ajutăm cu drag!