Cum afli de ce au nevoie clienții tai acum? (Webinar)

Rulează videoul

Deși Betty a ținut acest webinar în perioada pandemiei din 2020-2021, reperele pe care ți le prezintă în el rămân la fel de valide pentru orice incertitudini pe care le-ai putea avea în business când vine vorba de situații limită.

Iată câteva idei pe care ți le oferă ea pentru atunci când traversezi timpuri grele:

  1. Oferă un discount dacă clientul tău îți face plata în două zile din momentul în care ați bătut palma
  2. Pune în practică un discount progresiv – de exemplu, 20% pentru o plată făcută în termen de 24h, 10% pentru o plată făcută în 72h etc.
  3. Oferă cadouri sau servicii extra (precum mentenanță, garanție, accesorii de curățare a produsului, mostre – fii creativ!)

Dacă ți-am captat atenția, urmărește webinarul chiar acum și insipiră-te: atât pentru prezent, cât și pentru ce rezervă viitorul!