Cum afli de ce au nevoie clienții tai acum? (Webinar)
Rulează videoul
Deși Betty a ținut acest webinar în perioada pandemiei din 2020-2021, reperele pe care ți le prezintă în el rămân la fel de valide pentru orice incertitudini pe care le-ai putea avea în business când vine vorba de situații limită.
Iată câteva idei pe care ți le oferă ea pentru atunci când traversezi timpuri grele:
Oferă un discount dacă clientul tău îți face plata în două zile din momentul în care ați bătut palma
Pune în practică un discount progresiv – de exemplu, 20% pentru o plată făcută în termen de 24h, 10% pentru o plată făcută în 72h etc.
Oferă cadouri sau servicii extra (precum mentenanță, garanție, accesorii de curățare a produsului, mostre – fii creativ!)
Dacă ți-am captat atenția, urmărește webinarul chiar acum și insipiră-te: atât pentru prezent, cât și pentru ce rezervă viitorul!
Log în
Accesarea acestui curs necesită o autentificare. Vă rugăm să introduceți acreditările mai jos!