Să crezi că odată ce un lead devine client e sfârșitul jocului ar fi fost, poate, întemeiat, în urmă cu 30 de ani.
Pe atunci, concurența ta ar fi fost doar la nivelul zonei tale de activitate (cel mai adesea, orașul din care erai).
Standardul de aur după care s-ar fi luat clienții tăi în decizia de a se întoarce la tine ar fi fost doar cât de mulțumiți au fost de serviciile tale anterior.
Dar, acum că lumea online-ului a luat amploare, clienții tăi se pot reorienta oricând către un alt brand, indiferent de zonă, oraș sau poate chiar țară.
De câte ori nu ai auzit fraza „Aș vrea să încerc ceva nou”?
Iar cu toate review-urile disponibile la un click distanță, încrederea lor poate fi foarte ușor câștigată de orice firmă serioasă.
Tocmai de aceea, este vital să faci toate eforturile necesare ca un client, odată câștigat, să și rămână cu tine.
Ce are acest lucru să însemne?
- programe de fidelizare
- discount-uri de loialitate
- beneficii extra la a doua cumpărare
Iar toate acestea fac parte dintr-o strategie numită strategia de îngrijire a prospecților 🙂
În acest webinar de aproximativ o oră, Bettina Saleh, ea însăși fost agent de vânzări la MiniCRM, îți dă câteva idei despre cum să-ți ții clienții aproape, pe termen lung!