3 capcane care îți trimit comunicările în SPAM și cum să nu cazi în ele | Webinar MiniCRM
Aceasta este măsura de bază pe care trebuie să o iei, astfel încât e-mailurile tale să nu fie marcate ca și SPAM.
Totuși, conform reglementărilor din februarie 2024 impuse de Google, Yahoo și Outlook, te rugăm să ții cont că există trei borne de care e-mailurile tale trebuie să treacă pentru a ajunge în căsuțele de Inbox ale destinatarilor tăi:
– o bornă legală (de care poți trece prin realizarea setărilor DKIM și prin acordul GDPR explicit al clienților) – o bornă a filtrelor Google / Yahoo / Outlook (de care poți trece prin setările de Opt In și prin a avea un link de Unsubscribe) – o bornă a modului în care destinatarul final interacționează cu e-mailurile de la tine
Mai multe detalii despre cum să depășești cu succes aceste trei borne și să ajungi în Inbox găsești în acest workshop de 1h40!
De asemenea, o variantă scrisă a subiectelor abordate, vei regăsi aici: https://www.minicrm.ro/help/cum-sa-eviti-ca-e-mailurile-tale-sa-ajunga-in-folderele-spam-ale-clientilor/
Alte informații legate de spam găsești aici: https://www.minicrm.ro/help/spam-politica-de-toleranta-zero/
Log în
Accesarea acestui curs necesită o autentificare. Vă rugăm să introduceți acreditările mai jos!