În acest video, ți-am menționat despre două resurse foarte importante:
1. Ghidul introductiv în aplicația mobilă: https://bitly.cx/8tJUS
Ca să înțelegi un pic mai bine funcționalitățile prin care trec în studiul acesta de caz, îți recomand să parcurgi, mai întâi, ghidul introductiv.
2. Automatizarea trimiterii documentelor urcate/generate de pe cardul de oportunitate al clientului: https://bitly.cx/71BB
Deși această funcționalitate poate fi setată doar de un administrator, odată pregătită, ea poate fi folosită de către orice utilizator. Așa că dă-i de știre administratorului tău, și el te va ajuta s-o introduci în rutina ta de zi cu zi. Toate setările durează sub 10 minute. 🙂
Și iată și o colecție de link-uri care dezvoltă următoarele subiecte, abordate în video:
Modalități de ofertare din MiniCRM: https://bitly.cx/OB42C
Adăugarea de variabile în șabloanele de e-mail: https://bitly.cx/Lnj1s