Acasă

Alege-ți rolul!

UTILIZATOR

Următorii pași

Șabloanele sunt cheia către a economisi timpul irosit în muncă administrativă în doar câteva click-uri!

Află de ce feluri sunt și cum te pot ajuta dând click aici!

Puterea MiniCRM vine din a avea toate informațiile importante într-un singur loc, inclusiv comunicarea cu prospecții și clienții tăi!

Citește aici mai multe despre trimiterea de e-mailuri și sms-uri!

Ca să-ți poți organiza  săptămâna de lucru ușor și fără bătăi de cap, MiniCRM îți generează automat un calendar de activitate. 

Citește mai multe despre acesta aici!

Dacă dorești să îți sincronizezi calendarul MiniCRM cu cel de pe Google, Outlook sau telefonul mobil urmărește pașii detaliați aici!

Aplicațiile mobile îți oferă flexibilitatea de a adăuga și verifica informații sau închide sarcini de oriunde te-ai afla!

Vezi cum poți lua MiniCRM cu tine oriunde aici:

 

ADMINISTRATOR SISTEM

Următorii pași

Pentru fiecare nevoie a ta de business există în MiniCRM un produs specializat și standardizat gata să te ajute! 

Citește mai multe despre cum adaugi produse în MiniCRM aici!

Cu autorul statusurilor ai o vedere clară și rapidă asupra bazei tale de date ca să poți prioritiza cine trebuie contactat! 

Află cum poți personaliza statusurile din produsul tău aici!

Automatizările sunt una dintre cele mai puternice unelte din MiniCRM. Cu ajutorul lor poți scăpa de orele întregi irosite în muncă administrativă! 

Crează automatizări ușor pe baza ghidului de aici!

Aici găsește 4 exemple de procese comune (Vânzări, HR, Service și Comenzi) și cum le poți automatiza pe fiecare!

Dacă ai nevoie de idei de automatizări, ai aici o ”carte de rețete” cu 20+ idei de automatizări și explicații pas cu pas pentru a le crea!

Ai o idee de îmbunătățire sau funcție nouă pentru MiniCRM? 

Aici este Lista de dorințe a clienților MiniCRM (necesită logare cu utilizatorul și parola ta din MiniCRM) unde poți propune și vota îmbunătățire pentru MiniCRM în așa fel încât să îți oferim sistemul pe care ți-l dorești!

MANAGER

Următorii pași

Să implementezi un CRM nu e lucru mărunt, așa că ți-am pregătit aici o listă cu 10 cele mai comune provocări și soluții pentru fiecare în așa fel încât mutarea în noua ”casă” din MiniCRM să fie una rapidă!

Pe lângă rapoartele noastre implicite, poți crea și tu propriile rapoarte cu MiniCRM. 

  1. Aici ai un material despre cum poți crea rapoarte simple direct în MiniCRM.
  2. Dacă dorești rapoarte care integrează mai multe date, află aici cum se crează prin sincronizare cu Google Spread Sheets.
  3. Despre cele mai complexe rapoarte din MiniCRM, cele de Business Intelligence, găsești aici mai multe informații.

Șabloanele sunt cheia către a economisi timpul irosit în muncă administrativă în doar câteva click-uri!

Află de ce feluri sunt și cum te pot ajuta dând click aici!

Ca să-ți poți organiza  săptămâna de lucru ușor și fără bătăi de cap, MiniCRM îți generează automat un calendar de activitate. 

Citește mai multe despre acesta aici!

Dacă dorești să îți sincronizezi calendarul MiniCRM cu cel de pe Google, Outlook sau telefonul mobil urmărește pașii detaliați aici!

Ai o idee de îmbunătățire sau funcție nouă pentru MiniCRM? 

Aici este Lista de dorințe a clienților MiniCRM (necesită logare cu utilizatorul și parola ta din MiniCRM) unde poți propune și vota îmbunătățire pentru MiniCRM în așa fel încât să îți oferim sistemul pe care ți-l dorești!