Ce înseamnă CRM?

Un soft CRM (Customer Relationship Management) gestionează toate interacțiunile dintre membrii unei echipe și clienți sau potențiali clienți (lead-uri).

Testează gratuit un CRM. Fără card bancar. Fără obligații.

Creează cont de test

74% din utilizatori spun că CRM-ul a dus la relații mai bune cu clienții

Sursa: IBM. Microservices in the enterprise, 2021

65% din utilizatori spun că CRM-ul a crescut veniturile din vânzări

Sursa: IBM. Microservices in the enterprise, 2021

Utilizarea de softuri CRM poate duce la creșterea vânzărilor cu până la 29% și la creșterea productivității echipei cu până la 39%

Sursa: PR Newswire, 2022

Ce este un CRM?

Un soft CRM automatizează sarcinile rutiniere din companii, centralizează datele despre clienți și le corelează cu date din campanii marketing, din facturare, helpdesk, project management ș.a.

Funcționalități MiniCRM

CRM Vânzări

Administrează mai mulți clienți (actuali sau potențiali) și mai multe vânzări cu aceeași echipă. Optimizează procesul de vânzare.

CRM Facturare

Economisește timp prin generarea și trimiterea de facturi, proforme, oferte și avize automatizate.

Management de Proiect

Coordonarea tuturor proiectelor din companie: sarcini, responsabili, deadline-uri, status progres. Vizualizare kanban, opțiune multiproject și raportare detaliată.

CRM Procese

Eficientizarea proceselor de lucru din companie. Automatizarea fluxurilor de lucru. Alocarea automată de sarcini.

CRM Helpdesk

Gestionează eficient întrebările și reclamațiile clienților. Corelat cu modulele de vânzări și facturare.

CRM Marketing

Soluții CRM pentru campanii de marketing. Email marketing, newsletter, SMS marketing. Sincronizare cu Facebook Lead Ads și Google Ads, astfel încât să știi sursa tuturor lead-urilor.

CRM Account Management

Gestionarea relațiilor cu clienții într-un mod clar și organizat. Toate informațiile într-un singur loc.

HR Management

Procese de recrutare simplificate, management de personal automatizat.