
CRM Vânzări
Administrează mai mulți clienți (actuali sau potențiali) și mai multe vânzări cu aceeași echipă. Optimizează procesul de vânzare.
Testează gratuit un CRM. Fără card bancar. Fără obligații.
Creează cont de test74% din utilizatori spun că CRM-ul a dus la relații mai bune cu clienții
Sursa: IBM. Microservices in the enterprise, 202165% din utilizatori spun că CRM-ul a crescut veniturile din vânzări
Sursa: IBM. Microservices in the enterprise, 2021Utilizarea de softuri CRM poate duce la creșterea vânzărilor cu până la 29% și la creșterea productivității echipei cu până la 39%
Sursa: PR Newswire, 2022Ce este un CRM?
Un soft CRM automatizează sarcinile rutiniere din companii, centralizează datele despre clienți și le corelează cu date din campanii marketing, din facturare, helpdesk, project management ș.a.
Administrează mai mulți clienți (actuali sau potențiali) și mai multe vânzări cu aceeași echipă. Optimizează procesul de vânzare.
Economisește timp prin generarea și trimiterea de facturi, proforme, oferte și avize automatizate.
Coordonarea tuturor proiectelor din companie: sarcini, responsabili, deadline-uri, status progres. Vizualizare kanban, opțiune multiproject și raportare detaliată.
Eficientizarea proceselor de lucru din companie. Automatizarea fluxurilor de lucru. Alocarea automată de sarcini.
Gestionează eficient întrebările și reclamațiile clienților. Corelat cu modulele de vânzări și facturare.
Soluții CRM pentru campanii de marketing. Email marketing, newsletter, SMS marketing. Sincronizare cu Facebook Lead Ads și Google Ads, astfel încât să știi sursa tuturor lead-urilor.
Gestionarea relațiilor cu clienții într-un mod clar și organizat. Toate informațiile într-un singur loc.
Vezi date avansate despre barierele din calea creșterii companiei
Procese de recrutare simplificate, management de personal automatizat.