Soluții inteligente pentru contabili
Pune pe pilot automat procesele de lucru și comunicarea cu clienții
Colectare rapidă a documentelor financiare de la clienți
Gestionarea centralizată a tuturor clienților
Notificări automate către clienți (Email / SMS)
Management eficient clienți/proiecte
Module personalizate pentru registru general, salarii, închideri de an
Acces rapid de pe mobil
Emitere automată devize, facturi, contracte, procese-verbale
Despre MiniCRM
Companie cu un istoric de 14 ani și o echipă de peste 90 angajați, care a implementat cu succes sisteme de lucru automatizate pentru peste 2000 de companii.
Software-ul MiniCRM
- soft pentru optimizarea, sistematizarea și automatizarea activității firmei
- structură modulară, personalizabilă în funcție de nevoile firmei
- echipă de suport româneascăa
De ce MiniCRM pentru contabili
Contabilii se confruntă cu provocări majore:
Managementul unor volume mari de date
Nevoia de a avea și transmite clienților modificările legislative din domeniu în timp real
Dificultatea de a-i face pe clienți să respecte termenele
Munca rutinieră repetitivă