Implementare MiniCRM

Implementare CRM flexibilă. Adaptare la nevoile companiei cu ajutorul echipei de consultanți MiniCRM.

Vorbește cu un consultant!

Implementăm MiniCRM rapid, eficient și 100% personalizat

MiniCRM este un sistem de management al relațiilor cu clienții cu funcționalități extinse. Sistemul CRM îți permite să îți derulezi și activitățile tale operaționale curente: poți să folosești instrumente simple sau avansate de project management și poți să îți coordonezi activități de marketing complexe.

  • MiniCRM este un software care se adaptează 100% afacerii tale.
  • MiniCRM poate fi setat împreună cu consultanții noștri, de la care vei învăța funcționalitățile sistemului.
  • Implementare CRM rapidă. Afacerile cu procese de business clare și simple pot migra pe MiniCRM foarte rapid, în doar câteva ore. Apoi se poate începe direct training-ul cu echipa din compania ta.
  • Implementare CRM eficientă. Ținem cont de timpul tău și folosim la maxim sesiunile de implementare pentru a aduce beneficii clare business-ului tău într-un timp și cu resurse cât mai reduse.
  • Implementarea CRM poate fi extrem de personalizată și conectată la alte aplicații pe care le folosești deja (ex: calendar Google). Dacă afacerea ta e mai complexă, vei beneficia de implementări detaliate care includ funcționalități și automatizări avansate și un timp mai mare alocat proiectului.
  • Implementarea MiniCRM include training gratuit pentru tine și echipa ta și include și specializarea unei persoane de la tine din companie în utilizarea avansată și setarea sistemului pentru o mai ușoară adaptare a acestuia la nevoile tale.

MiniCRM Kickstart

Pachet implementare ”on-the-spot”

Este un pachet de implementare conceput pentru antreprenorii care vor să folosească beneficiile MiniCRM imediat.

În ce situație poți avea nevoie de acest serviciu?

Este un pachet de implementare dedicat antreprenorilor care vor să folosească imediat MiniCRM. Dacă ai o afacere mai mică și vrei să implementezi imediat MiniCRM, tot ce ai de făcut este să îți definești clar pașii cheie ai afacerii tale și să îi implementezi pe loc în MiniCRM, împreună cu consultantul nostru.

În aceste sesiuni, un consultant MiniCRM și un account manager vor seta sistemul pentru și împreună cu tine, conform cerințelor tale.

Beneficii:

Înveți totul despre modul în care poate fi setat și administrat sistemul tău MiniCRM

Poți oricând să faci modificări în sistem, rapid, simplu, fără să fie nevoie să apelezi la consultanții MiniCRM

Primești nu doar informații despre sistem, ci vei beneficia și de soluții strategice prin care consultantul MiniCRM te poate ajuta să îți eficientizezi activitățile din afacerea ta

Îți definești în detaliu sistemul și șabloanele de lucru (documente, activități etc)

Știi cum să lucrezi cu baza de date a clienților tăi

Ia legătura cu noi pentru a vedea ce variante de servicii CRM ți se potrivesc cel mai bine.

Vorbește cu un consultant!

Standard Onboarding

Pachet implementare complet

Este un pachet de implementare conceput pentru clienții care pot pregăti o persoană din compania lor pentru utilizarea avansată a sistemului MiniCRM. 

În ce situație poți avea nevoie de acest serviciu?

Pachetul de implementare complet este dedicat afacerilor simple și îl recomandăm clienților care au la dispoziție o persoană din cadrul companiei care poate fi specializată în utilizarea avansată a MiniCRM. Pe parcursul implementării, oferim suportul nostru în setarea completă a sistemului.

Beneficii:

Înveți totul despre modul în care poate fi setat și administrat sistemul tău MiniCRM

Vei putea să îți specializezi o persoană din companie în utilizarea și setarea avansată a MiniCRM

Înveți acum pentru a economisi resurse și timp în viitor

Îți definești în detaliu sistemul și șabloanele de lucru (documente, activități etc)

Lucrezi cu ușurință cu baza de date a clienților tăi

Ia legătura cu noi pentru a vedea ce variante de servicii CRM ți se potrivesc cel mai bine.

Vorbește cu un consultant!

Extended Onboarding

Pachet implementare extins

Pachetul de implementare cu suport extins este dedicat companiilor care au afaceri complexe și care au nevoie de o personalizare dedicată a sistemului MiniCRM.

În ce situație poți avea nevoie de acest serviciu?

Pachetul de implementare cu suport extins este dedicat companiilor care au procese de business complexe și care au nevoie de o setare 100% personalizată a sistemului MiniCRM. 

În aceste sesiuni un account manager va lucra cu tine pentru a defini și personaliza complet sistemul pentru afacerea ta.

Împreună cu tine îți modelăm întreaga afacere în platforma MiniCRM.

Beneficii:

Ai timp mai mult și resurse suplimentare de la noi pentru a-ți putea personaliza sistemul MiniCRM la nivel de detaliu

Vei avea un sistem CRM cu funcționalități extinse setat exact pe cerințele specifice ale afacerii tale

Profiți de toate funcționalitățile ale sistemului și înveți să le administrezi pentru a avea o flexibilitate maximă în business-ul tău

Aduci maxim de eficiență în compania ta prin setarea automatizărilor 100% adaptate activităților tale

Lucrezi cu activități, automatizări și modele de raportare adaptate special pentru compania ta

Ia legătura cu noi pentru a vedea ce variante de servicii CRM ți se potrivesc cel mai bine.

Vorbește cu un consultant!
Telekom Emiral Pallex Auchan