Vederea de azi

Rezumat

Vederea de azi

Atenție: În funcție de setările din pagina de Abonare este posibil ca vederea de azi din sistemul tău să difere de imaginea prezentată mai jos.

Pagina principală a sistemului MiniCRM își propune să ofere rapid o vedere de ansamblu asupra zilei curente. Astfel, această pagină va afișa numărul de sarcini de realizat în ziua curentă, numărul de sarcini întârziate (cele care nu au fost finalizate la timp), numărul de sarcini finalizate deja precum și numărul de sarcini amânate.

Pe lângă aceasta, poți schimba vederea pe care dorești să o vezi între „Sarcini” și „Carduri”. Dacă alegi să vizualizezi sarcinile, fiecare rând afișat reprezintă o sarcină de făcut (în ideea că pe un card pot exista mai multe sarcini de realizat). Dacă alegi carduri, vei vizualiza doar cardurile care conțin sarcini cu termen de finalizare ziua curentă însă indiferent de câte sarcini există pe un card, sistemul va afișa un singur rând (cardul pe care sunt sarcinile respective).

Vizualizarea sarcinilor din alte zile

Ai posibilitatea să setezi un interval de timp pentru care vrei ca în Vederea de azi să fie afișate carduri și sarcini. Pentru asta trebuie să alegi o dată de început și una de sfârșit și vei vedea toate sarcinile sau cardurile pe care ai sarcină în intervalul setat. În mod implicit, se vor afișa sarcinile de la data cu cea mai veche sarcină până în ziua curentă.

Gestionarea sarcinilor

Ai posibilitatea să transferi în masă sarcinile pe care le ai către alți colegi sau poți modifica data sarcinii fără a accesa cardul de oportunitate. Pentru asta, trebuie să selectezi afișarea sarcinilor și vei putea selecta acele sarcini care urmează să fie transferate sau modificate și din meniul de sus poți selecta către cine vrei să transferi sarcinile sau poți seta noua dată limită.

 

Linkuri rapide

În partea din dreapta paginii vei regăsi o zonă în care sunt mai multe link-uri rapide care te pot ajuta să accesezi anumite funcționalități ale sistemului. Acestea vor fi explicate individual mai jos.

Activare notificări

Aici poți activa notificările din parte sistemului. În ce situații primești notificări decizi în Profilul utilizatorului. Mai multe detalii găsești pe pagina dedicată.

Sincronizare calendar

MiniCRM poate fi sincronizat cu calendarul tău Google, Outlook, Android sau iPhone. Mai multe detalii găsești pe pagina dedicată.

Filtrele mele favorite

În această zonă vor apărea toate filtrele marcate de către tine ca și favorite pentru a le putea accesa rapid și ușor. Poți citi mai multe detalii despre cum marchezi un filtru ca favorit în pagina dedicată acestui subiect.

Carduri deschise recent

În acest ecran vei avea o listă de carduri pe care le-ai deschis recent pentru a putea să le găsești ușor. Ele sunt grupate în funcție de companie sau persoană de contact (în cazul în care este o persoană fizică). Poți da click pe simbolul pentru a extinde meniul si vedea toate cardurile legate de acea companie sau persoană pe care le-ai accesat recent.

Wall of Progress

În funcție de opțiunile activate în cadrul abonamentului tău este posibil să nu ai acces la această funcționalitate.

Raportul Wall of Progress îți permite să vezi toate acțiunile depuse de tine (sau echipa ta dacă ai rol de administrator) în MiniCRM, în ordine invers cronologică. Pentru mai multe detalii, consultă pagina dedicată.

Mini Academia

De aici poți accesa rapid platforma noastră de e-learning, Mini Academia. Aceasta conține cursuri, videoclipuri individuale și materiale pdf care să te ajute să înveți cum să utilizezi MiniCRM.

Help

Accesând acest link din Vederea de azi vei accesa pagina noastră de Help (adică această pagină). Îți recomand să urmărești din timp în timp această pagină întrucât este actualizată constant astfel încât să îți oferim informații relevante despre sistemul MiniCRM. Îți recomand de asemenea să folosești bara de căutare ori de câte ori ai nevoie de informații.

MiniCRM Mobil

Acest link te va redirecționa către pagina noastră de Help unde sunt explicate aplicațiile mobile MiniCRM.