Ce trebuie să fac dacă un coleg va părăsi compania?
Rezumat
Atunci când un coleg pleacă pot exista două moduri de înlocuire a lui în sistem:
- Un coleg nou va prelua clienții și sarcinile celui care pleacă
- Un coleg existent va prelua clienții și sarcinile celui care pleacă.
Preluarea portofoliului de către un coleg nou
1.) Mergi la setările sistemului (colțul din dreapta sus)
2.) Click pe Utilizator nou și completează prenumele, numele și adresa de email a noului coleg și apasă Adaugă
În funcție de numărul de utlizatori înregistrați în sistem vei fi notificat de faptul că ai depășit numărul de utilizatori incluși în abonament.
3.) Dezactivarea vechiului utilizator
Din lista de utilizatori selectează-l pe cel pe care dorești să îl dezactivezi și dă click pe el pentru a-l deschide. Apoi, click pe Dezactivează.
După ce apeși pe Dezactivează, sistemul îți cere în mod automat să selectezi unul din utilizatorii activi care să preia portofoliul vechiului coleg (carduri și sarcini). Selectează așadar un alt coleg și apasă pe Dezactivează.
Dacă utilizatorul pe care încerci să îl dezactivezi este setat ca și criteriu într-un filtru care declanșează o automatizare, sistemul va genera un mesaj de eroare ca în imaginea de mai jos.
Pentru a trata această eroare dă click pe numele filtrului și schimbă codițiile filtrului, apoi dă un refresh în pagina și încearcă din nou să dezactivezi utilizatorul.
Preluarea portofoliului de către un coleg existent
Pentru această situație se respectă pașii de mai sus cu mențiunea că nu mai este necesară crearea unui nou utilizator care să preia portofoliul ci se pornește direct de la pasul 3 – Dezactivarea utilizatorului.