Transcriere AI

Cu funcționalitatea de transcriere AI de la MiniCRM, ai posibilitatea de a transcrie automat apelurile și întâlnirile (Inteligența Artificială poate transforma în text conținutul audio al unei înregistrări), de a le rezuma (fiind subliniat conținutul esențial în locul transcrierii complete) și chiar de a le analiza (fiind create analize pe baza unor criterii prestabilite).

Avantajele transcrierii AI integrate:

  • Economisirea timpului: Nu mai ai nevoie de notițe proprii și ai astfel mai mult timp pentru clienți sau proiecte.
  • Creșterea eficienței: Echipa ta poate să se concentreze pe sarcinile importante.
  • Analiză: AI îți oferă perspective valoroase despre conținutul și tendințele conversațiilor.
  • Căutare rapidă: Găsești cu ușurință detaliile unei conversații.
  • Control: Managerii pot verifica cu ușurință conținutul și calitatea apelurilor.

Cum utilizezi funcționalitatea de transcriere AI

Primul pas este să stabilim modul în care sunt înregistrate apelurile. Există două opțiuni:

  1. Integrarea serviciului VOIP
    • Prin integrarea VOIP, apelurile care intră și ies sunt înregistrate sub forma de fișiere audio direct în MiniCRM
    • Este necesară activarea add-on-ului de integrare cu VOIP în MiniCRM și încheierea unui contract cu un furnizor de servicii VOIP
  2. Înregistrare și încărcare manuală
    • În acest caz, apelurile sunt înregistrate cu ajutorul unei aplicații pe telefon sau calculator
    • Fișierele audio înregistrate trebuiesc încărcate manual în MiniCRM, ca atașament la o sarcină.
      Important: Funcționalitatea AI poate procesa momentan doar următoarele formate audio: .wav și .mp3.

După ce ai stabilit tipul de înregistrare, este necesar să ne contactezi la adresa help@minicrm.hu pentru a solicita activarea funcționalității AI de transcriere. Echipa noastră îți va oferi toate informațiile necesare pentru utilizarea acestei funcționalități.

După activarea serviciului, următoarele opțiuni sunt disponibile pentru utilizarea funcționalității:

  • Transcriere completă: AI-ul creează transcrierea integrală a conversației pe baza înregistrării audio.
  • Rezumat: AI-ul rezumă cele discutate, evidențiind informațiile importante într-un format clar și ușor de urmărit.
  • Analiză și sugestii: AI-ul analizează fișierul audio, oferind evaluări și recomandări.

Poți alege unul sau mai multe dintre opțiunile de mai sus în timpul utilizării funcționalității AI de transcriere.

Ce opțiuni de personalizare există pentru funcționalitatea AI de transcriere?

Pentru a obține rezultatele dorite, colegii noștri îți vor furniza  șabloane personalizate de sarcini, bazate pe cerințele tale. Aceste șabloane de sarcini definesc clar, sub formă de comenzi/prompt-uri, ceea ce trebuie să realizeze AI-ul. Ulterior, aceste șabloane pot fi editate și îmbunătățite pentru a obține cele mai bune rezultate. AI-ul va îndeplini sarcinile conform șabloanelor stabilite, iar rezultatul va fi afișat în MiniCRM.

Unde găsesc rezultatele generate de Inteligența Artificială în MiniCRM?

Rezultatele generate de AI vor apărea pe cardul unde a fost înregistrat/incărcat apelul. Este posibil să alegi dacă sistemul va crea un rezumat sau o analiză într-o sarcină deschisă sau într-una închisă.

  • Sarcină deschisă: Utilă atunci când rezultatul trebuie procesat de un coleg, de exemplu, pentru a completa câmpuri pe baza acestuia.
  • Sarcină închisă: Utilă atunci când nu mai sunt necesare acțiuni suplimentare asupra rezultatului, acesta rezumând sau analizând discuțiile pentru referințe viitoare, fiind salvat în istoric.

De asemenea, la momentul solicitării integrării, poți stabili criterii pentru când are loc transcrierea:

  • Pentru toate sarcinile care conțin fișiere audio
  • Doar pentru apelurile înregistrate în anumite produse
  • Pentru toți utilizatorii sau doar pentru anumiți utilizatori
  • Alte condiții personalizate

Important: Pentru conformitatea cu GDPR, se poate stabili și la cât timp după înregistrare să fie șterse automat apelurile salvate în MiniCRM!

Care sunt costurile pentru utilizarea funcționalității de transcriere AI?

Baza de calcul pentru costuri este lungimea fișierelor audio pe care vrei să le procesezi cu AI: 1€ net/ora. Costurile vor crește direct proporțional cu gradul de utilizarea al funcționalității de transcriere AI.

Alte informații utile:

  • Transcrierile nu sunt 100% fără erori, dar contextul textului face ca informația să fie ușor de înțeles.
  • Rezumatele și analizele sunt mai precise decât transcrierile directe
  • Serviciul suportă mai multe limbi, inclusiv limba română.