Structura MiniCRM

Produse

Sistemul MiniCRM este organizat în Produse. Fiecare produs reprezintă o zonă de lucru pentru o echipă, un departament sau un proces.

De exemplu, produsul Vânzări este locul unde este gestionat tot ce ține de procesul de vânzări: datele clienților, comunicarea cu aceștia, sarcinile ce trebuiesc realizate, etc.

 

Statusuri

Fiecare produs are în dreapta statusurile, pașii procesului ce este gestionat. Cu ajutorul acestora îți structurezi procesul pe care îl gestionezi în MiniCRM: care este ordinea cronologică a pașilor acestuia? Astfel, colegii tăi știu cu ușurință mereu care e următoarea etapă.

Ele te ajută și să ai claritate asupra a ce se întâmplă în procesul tău: la câți clienți trebuie să fac follow-up, cine se află în baza de date și trebuie contactat, ce facturi nu sunt plătite, etc.

Statusurile sunt grupate în grupuri de statusuri. Acestea trec printr-o succesiune cronologică:

  • inactivitate (ex. baza de date, facturi de emis, candidat, idei de proiect, etc. )
  • în curs (ex. trimitere/follow-up ofertă, factură emisă/trimisă, interviu/trimitere ofertă salariu, proiect în implementare, etc.)
  • rezultat pozitiv (ex. vânzare câștigată, factură plătită, coleg angajat, proiect finalizat, etc.)
  • rezultat negativ (ex. vânzare pierdută, factură stornată, candidat respins, proiect anulat, etc.)

Carduri

Fiecare rând dintr-un produs reprezintă un elemente care trece prin statusurile produsului. În MiniCRM, termenul general pentru acestea este de carduri. De exemplu, în produsul Vânzări fiecare elemente reprezintă o vânzare și este un card de vânzare.

Acestea sunt organizare în ordine cronologică în funcție de termenul următoarei sarcini.

Cardurile sunt locul unde se notează informații (despre vânzări, clienți, proiecte, etc) și unde se gestionează sarcinile ce trebuiesc realizate pentru fiecare.

 

 

Poți citi mai multe despre carduri și ce informații conțin aici: https://www.minicrm.ro/help/ce-sunt-cardurile/

Vederea de azi

Fiecare utilizator are o zonă unde își poate vedea sarcinile ce trebuie să le realizeze, indiferent de produsul în care se află, numită Vederea de azi. Poți consulta mai multe detalii despre aceasta pepagina dedicată

Totaluri sarcini

În partea de sus se află un total de sarcini împărțit în patru categorii: sarcini ce trebuiesc realizate azi, sarcini cărora le-a trecut termenul de realizare, sarcini închise cu succes și sarcini amânate pe o dată viitoare.

 

Perioada afișată

Implicit, sistemul arată sarcinile expirate și pe cele cu termenul în ziua prezentă. Perioadă afișată poate fi modificată prin intermediul celor două date ce se află in dreapta, deasupra sarcinilor (ex. pentru a vedea sarcinile pentru următoarea săptămână).

 

Accesare rapidă

În partea dreaptă se află o zonă pentru accesarea rapidă a unor zone din MiniCRM.

La început îți recomandăm în special Activarea notificărilor și Sincronizarea calendarului.

Filtrele favorite, Cardurile deschise recent și Wall of Progress sunt utile pentru a te ajuta să îți gestionezi ușor activittea.

Mini Academia și documentația noastră Help te poate ajuta să găsești răspunsuri la întrebări și soluții rapide iar pagina de MiniCRM Mobil are mai multe informații specific despre aplicația noastră mobilă.

Mai multe detalii poți găsi aici.