Sincronizare RO E-Factura

Pentru a seta sincronizarea automată a facturilor emise în sistemul ANAF, este nevoie ca în primul rând să te conectezi în pagina Autentificare certificat de pe site-ul ANAF.

După logarea cu succes, trebuie să apară pagina de mai jos:

Important! În același browser, dar în tab nou trebuie să accesezi MiniCRM, iar din meniu selectează Facturare – Setările produsului

Caută secțiunea Setări ANAF și apasă pe butonul Autorizare

Dacă nu ai acces la SPV, trimite linkul afișat contabilului sau persoanei care are acces, deoarece doar acesta va putea face legătura între aplicații.
Dacă autorizarea a fost cu succes va apărea un buton roșu și va dispărea linkul.

După setarea sincronizării, toate facturile emise din MiniCRM va fi trimis automat către SPV. Pe cardul facturii vei avea posibilitatea să verifici statusul fiecărei facturi, pe baza unui răspuns primit din sistemul ANAF.
În caz de eroare, vei vedea și mesajul primit din sistem.