Schimbarea adresei de email sau a parolei
Adresa de email sau parola pe care le folosești pentru a te contecta în MiniCRM pot fi schimbate oricând.
Indiferent de rolul pe care îl ai setat în sistem, poți schimba doar propria adresă de email și parolă, nu și pe a celorlalți utilizatori.
Dacă dorești să îți schimbi și adresa de email și parola îți recomandăm să schimbi întâi adresa de email și apoi parola.
Dacă nu îți mai amintești parola și nu poți accesa sistemul, click aici pentru a accesa secțiunea de Resetare a parolei.
Pași pentru a-ți schimba adresa de email:
1.) Accesează-ți Profilul
2.) Click pe butonul Schimbă adresă email
Dacă dorești să îți schimbi parola o poți face prin click pe butonul Schimbare parolă și urmând aceeași pași.
3.) Completează noua adresă de email și apoi click pe Salvează
După schimbarea adresei de email, sistemul va trimite un email de confirmare pe noua adresă de email introdusă. Acel link este valabil doar 24 ore.
La următoarea logare în sistem vei putea folosi noua adresă de email și vechea parolă pentru acces în sistem.