Șabloane

Rezumat

Atenție: Utilizatorii marcați ca și utilizatori restricționați nu pot crea șabloane.
Șabloanele te ajută să salvezi timp eliminând lucrurile repetitive pe care trebuie să le faci zilnic (emailuri, documente, sarcini, etc.).
Astfel, folosind șabloanele poți face aceste acțiuni mai rapid și mai eficient.

Adăugarea unui șablon nou

Pentru a adăuga un șablon nou mergi în secțiunea Șabloane a produsului în care dorești să creezi șablonulÎn această fereastră poți adăuga un nou șablon dând click pe butonul Șablon nou și selectând tipul de șablon pe care dorești să îl creezi.

Se va deschide apoi fereastra în care poți edita șablonul.

În fereastra de editare a șablonului este obligatoriu să completezi următoarele câmpuri:

  • Numele șablonului – reprezintă numele din sistem al șablonului și este numele care îți va apărea în lista de șabloane.
  • Subiect – (apare doar la șabloanele de tip email) – subiectul emailului pe care îl va primi destinatarul.
  • Conținutul șablonului – textul pe care îl va conține șablonul.
  • Folder – pentru o organizare eficientă a șabloanelor le poți organiza în foldere.

După ce completezi câmpurile șablonului apasă pe butonul Adaugă pentru a salva șablonul respectiv.

Toate modificările ulterioare salvării șablonului se salvează automat.
Șablonele de tip mail au un număr maxim de 131072 caractere!

Utilizarea variabilelor în șabloane

MiniCRM îți permite să folosești variabile în șabloanele tale. Variabilele sunt niște câmpuri speciale care preiau valoarea câmpului pe care îl reprezintă. Spre exemplu, variabila Person.Name va afișa numele persoanei de pe card într-un email, SMS, sarcină sau document generate din sistem.

Pentru a insera variabile într-un șablon trebuie să apeși butonul Variabile din fereastra de editare a șablonului și să selectezi variabila dorită.

Poți selecta apoi variabila dorită din opțiunile disponibile. Cu ajutorul bării de căutare poți găsi câmpuri specifice ce te interesează. Casuțele checkbox permit adăugarea a mai multe variabile dintr-o singură selecție.

În șablon, variabilele sunt afișate ca în imaginea de mai jos. În exemplul din imagine, în momentul trimiterii emailului, variabila va fi înlocuită automat cu prenumele persoanei de pe cardul de pe care se trimite emailul.

Poți folosi drept variabile inclusiv câmpurile pe care le adaugi tu pe parcursul configurării sistemului tău.

Tipuri de șabloane

Șablon de sarcină

Este folosit pentru generarea de sarcini și poate fi configurat cu un anumit tip de sarcină, durată sau perioadă de reminder.

Șablon de e-mail

Acest tip de șablon este folosit pentru trimiterea de emailuri. Îl poți folosi atunci când trebuie să trimiți același email mai multor persoane sau într-o automatizare care trimite emailuri. Pentru mai multe detalii consultă pagina dedicată.

Șablon design e-mail (cu editor drag & drop)

În funcție de opțiunile activate în cadrul abonamentului tău este posibil să nu ai acces la această funcționalitate.

Șabloanele design e-mail permit crearea unor șabloane de e-mail cu un design aparte. Cu ajutorul editorului drag & drop le poți modifica cu ușurință. Poți chiar să folosești unul dintre sutele de șabloane gata create pentru a nu începe de la 0. Mai multe detalii poți citi pe pagina dedicată.

Șablon de email mobil

Acestea funcționează foarte similar cu șabloanele de e-mail normale. Ele sunt utilizate pentru a putea fi trimise din aplicația mobile MiniCRM. Mai multe detalii despre aplicația mobilă poți vedea consultând pagina dedicată.

Șablon de SMS

Acesta este folosit atunci când trimiți un SMS manual sau în masă. Particularitatea acestui șablon este că în colțul din dreapta jos exista un contor de caractere (un SMS are 160 de caractere) care te ajută să contorizezi caracterele astfel încât să te poți încadra într-un număr optim de SMS-uri. Pentru mai multe detalii consultă pagina dedicată.

Șablon de document

În funcție de opțiunile activate în cadrul abonamentului tău este posibil să nu ai acces la această funcționalitate.

Folosind acest tip, poți genera documente PDF sau DOCX direct din sistemul tău MiniCRM. Aceste pot să folosească datele ce le ai despre clienții tăi pentru a completa automat documentul. Mai multe detalii găsești pe pagina dedicată.

Șablon AI prompt

 

Aceste șabloane sunt folosit drept prompt-uri (comenzi) pentru integrarea MiniCRM cu AI. Mai multe detalii despre aceasta găsești pe pagina dedicată.