Profilul utilizatorului
Pentru a-ți modifica datele personale sau cele de acces, mergi la Profilul de utilizator.
Poți să modifici datele în fereastra Profilului tău.
În această fereastră poți să îți setezi semnătura de email, să activezi sincronizarea cu calendarul sau să îți schimbi adresa de email sau parola.
Protejarea contului
Pentru a avea un cont securizat îți recomandam „Doi factori de autentificare”
Pentru asta trebuie să ai instalată aplicația Google Authentificator și să bifezi din sistem aceeași optiune, după care se va deschide o fereastră cu un cod QR pe care trebuie să il scanezi în aplicația Google Authentificator. După acest pas, dacă vei vedea numărul de identificare de 6 caractere pe telefonul tău, click pe Salvează.
Setarea semnăturii de email
Pentru a-ți personaliza semnătura de email derulează până în partea de jos a paginii și modifică opțiunea din Semnătură implicită în Semnătură personalizată.
Apoi poți edita manual semnătura sau poți adăuga cod HTML apăsând butonul . Dacă editezi manual semnătura, trebuie să știi că poți adăuga și imagini (logo-ul companiei) în corpul semnăturii folosind butonul din bara de opțiuni.
După ce ai setat semnătura de email, o poți include în șabloanele de email folosind variabila {%Sender.EmailSignature%}. Aceasta va fi înlocuită automat cu semnătura setată de tine sau cu cea implicită în cazul în care nu ți-ai setat încă o semnătură.
Dorești ca numele tău să apară diferit în căsuțele poștale ale clienților?
Ca să înțelegi mai bine la ce ne referim, iată exemplul unui profil al unei colege de-ale noastre:
După cum vezi, în zona de Numele expeditorului nu există nicio valoare completată. În acest caz, atunci când colega respectivă va trimite un e-mail din MiniCRM (personalizat sau în masă), acesta va ajugne la destinatar de pe numele ei real, ca în exemplul de mai jos:
Pe de-altă parte, dacă Laura își va completa căsuța de Numele expeditorului din zona profilului ei cu o altă valoare, cum e cea de mai jos:
…atunci iată cum vor apărea e-mailurile trimise de ea în căsuțele destinatarilor:
Notificări
MiniCRM poate să îți trimită notificări în funcție de preferințele tale. În tab-ul „Notificări” poți să personalizezi acest aspect. Mai multe detalii despre activarea notificărilor și setările acestora poți găsi pe pagina dedicată.
Integrări
MiniCRM poate fi integrat cu o multitudine de alte soft-uri. În zona de profil ai câte un tab pentru cele două integrări pe care le pot face utilizatorii:
- integrare cu un calendar (mai multe detalii pe pagina dedicată)
- integrare cu WhatsApp (mai multe detalii pe pagina dedicată)