Obiective
În fiecare produs, ai ocazia să stabilești obiective pentru utilizatori și, în acest sens, să decideți împreună ce rezultate trebuie să aduceți împreună, de-a lungul unei săptămâni.
Poți avea un raport cu realizarea obiectivelor sau poți primi o notificare automată în cadrul sistemului.
Creați un nou obiectiv
1) În cadrul produsului dorit, deschideți Obiective și faceți clic pe butonul ”Adaugă obiectiv nou”.
Completați câmpurile obiectivului pe baza următoarelor puncte:
1.) Numele obiectivului principal – „Ce vreau să ating?”
Trebuie sa dai un nume intuitiv, ulterior va apărea în raport și în notificări.
2.) Filtru – „Unde verificăm rezultatul, eu și echipa mea?”
Selectează filtrul țintă. În listă apar doar filtrele pentru produsul curent. Poți citi mai multe despre crearea unui filtru personalizat aici.
3.) Tipul obiectivului – „Cum voi măsura rezultatul?”
Aici poți alege dintre două opțiuni:
Bucată: Numărul de „bucăți” reprezintă numărul de carduri care intră în filtru. Exemplu: 10 clienți câștigați care să apară în filtrul „Filtru pentru managerul Marius”, indiferent de suma vânzării realizate cu succes.
Suma: Valoarea totală a unui câmp selectat va fi monitorizată pe fișele de date introduse în filtru. Aici pot fi selectate numai câmpurile de date de tip număr întreg și fracție zecimală. Alege acest tip de obiectiv pentru atunci când îți propui să atingi anumite sume.
4.) Valoarea obiectivului – „Când aș spune că am atins deja obiectivul?”
5.) Perioada – „Cât timp voi examina rezultatele?”
7.) Acțiuni – „Ce sarcini trebuie să îndeplinească o persoană într-o săptămână pentru a atinge obiectivul principal?”
Sistemul va monitoriza sarcinile finalizate cu succes. În listă, poți alege dintre tipurile de sarcini stabilite în produs. Introdu numărul de închideri de succes dorite (1 săptămână / persoană). De exemplu, pentru a-și aduce o contribuție la obiectivul stabilit, un coleg trebuie să facă 5 apeluri de analiză nevoi, să trimită 5 oferte la care să facă și follow-up, să facă 2 contractări și să realizeze și 3 încercări de reactivare.
8.) Utilizatori – „Cine sunt colegii participanți la acest obiectiv?”
Doar utilizatorii care au acces la produs pot fi selectați.
9.) După finalizarea setărilor, dă clic pe Salvare.
Vezi rapoartele obiectivelor
Ca să verifici periodic statusul obiectivului (cât la sută a fost realizat, care a fost contribuția colegilor de până acum etc.):
1). Deschide zona de rapoarte din produsul în care ai setat obiectivul:
Atunci când te aflii în cadrul panoului de rapoarte, dă scroll în jos până ajungi în josul paginii, unde obiectivele îți vor fi adăugate cu hyperlink.
Ca administrator ori manager, vei putea vedea toate obiectivele setate în produs.
Ca manager de grup, vei putea vedea doar obiectivele în care tu sau un membru al echipei tale este implicat.
2). Urmărește rezultatele!
Poți vedea sarcinile individuale care trebuie îndeplinite, defalcate pe săptămâni, și numărul lor total deja realizat, în graficul de mai jos.
Numerele care nu au atins ținta săptămânală primesc un fundal colorat.
3). Notificări ale sarcinilor finalizate
Dacă participi la un obiectiv ca utilizator și finalizezi cu succes o sarcină asociată, sistemul îți va trimite o notificare instantanee în acest sens, cu un semnal sonor.
La fiecare 15 minute, sistemul trimite o astfel de notificare a rezultatelor asociate tuturor utilizatorilor care participă la obiectivul dat. (Desigur, dacă nu există nicio închidere făcută, nu vei fi anunțat în acel sfert de oră).
4). Obiective în Vederea de azi
Dacă participi la un obiectiv ca utilizator, rezultatele actuale îți vor apărea în Vederea de azi.
Scopul principal:
Pe o diagramă circulară mai mare, poți vedea unde se află întreaga echipă pe cale să atingă obiectivul principal.
Ce ai de făcut tu, ca utilizator, pentru realizarea obiectivului:
Diagrama circulară, mai mică, arată rezultatele sarcinilor și sarcinilor finalizate cu succes pentru săptămâna curentă.