La ce să fiu atent înainte de import?
În ceea ce privește importul în MiniCRM există 4 tipuri de secțiuni: secțiunea oportunității (sau a evenimentului, proiectului, comenzii, facturii, etc. – denumit astfel în funcție de produsul în care este creat), secțiunea companiei, secțiunea contactului și secțiunea adresei.
Astfel, în fiecare din acestea se vor insera date specifice acelei secțiuni.
Înainte de face efectiv importul îți recomand să fii atent la următoarele aspecte:
- Asigură-te că respecți regula un rând în fișierul de import = un card creat/actualizat în sistem.
- Pentru un import de actualizare asigură-te că ai păstrat coloana Id (prima coloană din fișierul de export (mai multe detalii aici).
- Dacă dorești să imporți numele companiei printre alte informații, asigură-te că ai inclus o cloană pentru acest scop. O poți redenumi Companie: Nume.
- Dacă dorești să imporți adrese fizice, asigură-te că incluzi coloane pentru ceea ce ai nevoie (Adresa1: Adresa, Adresa1: Orașul, Adresa1: Județul, Adresa1: Țara, etc.).
- Pentru importul județului (dacă ai completat această informație) asigură-te că fișierul tău conține și o coloană Adresa1: Țara în care să completezi numele țării cu diacritice (de exemplu, România). În caz contrar județul nu va fi importat.
- Pentru a importa informații referitoare la județe, te rog să te asiguri că ai completat numele acestora în fișierul tău cu diacritice și fără cratime (de exemplu, județul Bistrița-Năsăud va fi completat sub forma Bistrița Năsăud).
- Dacă inserezi adrese de email asigură-te că sunt într-un format corect (de exemplu, ion.popescu@gmail.com). Se pot importa mai multe adrese de email pentru aceeași persoană dacă le inserezi în fișier separate de virgulă.