Istoricul în MiniCRM
- Sarcinile închise de tine și colegi (cu succes sau fără succces), precum și ora și data la care au fost închise
- Corespondența cu clientul, pe e-mail, Whatsapp sau SMS
- Când au avut loc apeluri cu clientul respectiv (pentru acest lucru ai nevoie de sincronizarea cu aplicația Call Log)
- Când au avut loc modificări de status sau modificări de informații la nivelul cardului în sine
- Documentele urcate în câmpurile de tip atașament de-a lungul timpului
Ce fac dacă vreau să redeschid o sarcină închisă? Dar dacă vreau să șterg un document din istoric?
Dacă ești administrator de sistem, trebuie să faci niște setări inițiale astfel încât colegii tăi să poată redeschide sarcini și/sau să șteargă documentele din istoric.
În acest sens, mergi în zona de Setări pe bara albastră de meniu din stânga și alege categoria de Sistem.
În ecranul apărut, îndreaptă-ți atenția către coloana din dreapta și dă puțin scroll în jos. La capătul acesteia, poți face setările aferente pentru zona de istoric:
Odată ce ai ales cine are acces la aceste două funcționalități și în ce condiții, iată cum alegerile tale se vor manifesta în sistem:
Pentru redeschiderea sarcinilor, fiecare sarcină va avea o nouă iconiță la capătul ei, care, dacă utilizatorul alege, îi va muta sarcina respectivă înapoi în zona de sarcini deschise:
Cât despre ștergerea de documente, atunci când un utilizator căruia i-ai oferit drepturile aferente va plimba mouse-ul pe numele unui document din istoric, îi va apărea o iconiță de tip coș de gunoi.
Click pe aceasta, iar documentul va fi șters definitiv din sistem! De asemenea, istoricul îți va spune și cine a șters documentul și data ștergerii acestuia.