Integrare Outlook

MiniCRM permite integrarea cu Outlook pentru a putea creea rapid carduri noi și/sau pentru a arhiva o conversație rapid pe cardul clientului al cărui email l-ai deschis.

Pentru a avea acces la această funcționalitate trebuie să ai activ addonul Extensie Gmail/Outlook!
În funcție de versiunea de Microsoft Office, respectiv Outlook folosită, este posibil ca aceste setări să difere!

Rezumat

Instalare Add-on

Pentru a activa și utiliza acest plugin, urmează pașii de mai jos în funcție de versiunea de Outlook utilizată.

Versiune desktop – Windows (Old look – Office 2019)

1.) Click pe meniul File din bara de meniu

2.) Din meniul Info selectează Manage Add-ins

Vei fi redirecționat către versiunea online a aplicației unde trebuie să te loghezi cu datele de acces in Outlook.

3.) După logare va apărea pagina de mai jos:

4.) Selectează apoi opțiunea My add-ins –> Add a custom add-in –> Add from File

5.) Încarcă fișierul din acestă arhivă.

Descarcă arhiva din linkul de mai sus, copiază fisierul în afara arhivei, după care îl vei putea încărca.

Apasă apoi pe Install.

În continuare, poți reveni la aplicația Outlook instalata.

7. Click pe MiniCRM din meniu și introdu datele de logare folosite în MiniCRM

 

Versiune desktop – MacOS

Pentru noua versiune disponibilă pentru sistemele de operare MacOS este nevoie să accesezi versiunea online și să urmezi pașii de la secțtiunea „Versiune online / desktop „New Outlook” de mai jos.

Versiune online / desktop „New Outlook”

1.) Deschide un email oarecare și selectează opțiunea Get Add-ins

2.) Selectează apoi opțiunea My add-ins –> Add a custom add-in –> Add from File

3.) Încarcă fișierul din acestă arhivă.

Descarcă arhiva din linkul de mai sus, copiază fisierul în afara arhivei, după care îl vei putea încărca.

Apasă apoi pe Install.

În continuare, pentru a putea arhiva e-mailurile va fi nevoie să te loghezi în addon cu datele folosite și pentru MiniCRM.

5. Click pe MiniCRM din meniul de mai jos

6. Introdu datele de logare folosite în MiniCRM

Felicitări! De acum poți arhiva e-mailurile primite în Outlook.

Arhivarea unui e-mail

Dacă dorești să arhivezi un email de la o persoană ale cărei date nu există în sistemul tău, va trebui să alegi produsul (modulul) în care dorești să deschizi noul card și să completezi datele necesare:

În cazul arhivării unui email pentru un contact deja existent, vei putea selecta cardul de oportunitate pe care dorești să arhivezi emailul sau poți adăuga și un card nou dacă este nevoie.

Pe lângă opțiunea de a arhiva e-mailul ai și posibilitatea de a adăuga o sarcină pe cardul în cauză, direct din Outlook.

E-mailul va fi arhivat doar după ce dai click pe butonul Archive message

În cazul adăugării unei sarcini ai posibilitatea de a seta conținutul acesteia, responsabilul, tipul, dar si durata.

Data realizării sarcinii se poate modifica de aici, ceea ce înseamnă că dacă dai click pe dată sau pe oră, vei putea selecta din meniu data și ora preferată sau le poți introduce și manual.

De asemenea, după introducerea unei sarcini vei avea și posibilitatea de a o modifica și vei putea deschide cardul de oportunitate direct din Outlook.