Fișă de servicii

Notă importantă: MiniCRM alocă în mod automat serii și numere facturilor, proformelor, ofertelor și celorlalte documente emise iar acestea nu pot fi modificate.

Emiterea unei fișe de servicii noi

Pentru a emite o fișă de servicii apasă pe butonul Card nou și alege opțiunea Fișă de servicii nouă.

Modifică detaliile fișei de servicii (moneda sau limba de afișare) și dă click pe butonul Adaugă.

Adaugă apoi elementele pe care vrei să le conțină fișa de servicii (articole sau servicii).

Poți alege să adaugi elementele pe rând sau, dacă ai un fișier cu toate articolele, le poți importa în masă.

Poți găsi mai multe detalii despre această operațiune consultând pagina dedicată.

După adăugarea elementelor, poți genera fișa de servicii apăsând butonul Emitere.

După emitere, poți modifica fișa de servicii însă va fi nevoie să apeși din nou butonul Emitere pentru a genera din nou documentul.
Se va genera documentul și este posibil să emiți sau să emiți și să și trimiți fișa de servicii (dacă contactul are o adresă de email setată).

După ce ai confirmat emiterea, se va genera forma finală a documentului.

După generarea documentului poți modifca statusul fișei de servicii în funcție de situație.

Dacă ai nevoie, poți modifica statusurile acestui produs conform instrucțiunilor de pe pagina dedicată.

Modificarea numelui cardului de fișă de servicii

Dacă ai nevoie să modifici numele cardului facturii într-un anumit format, poți face acest lucru ducând cursorul mouse-ului desupra numelui deja generat și dând un click. Vei putea edita și salva apoi numele în formatul dorit. Această opțiune este valabilă pentru toate produsele de tip facturare (comenzi, oferte, avize, procese verbale, etc.).

Ștergerea unei fișe de servicii

Atenție! Pentru fișele de servicii emise deja, recomandăm evitarea ștergerii și folosirea statusului Arhivat (de fiecare dată când este posibil).

Poți șterge fișele de servicii de care nu mai ai nevoie sau cele greșite folosind opțiunea Mută în coșul de gunoi.

 

Modificarea câmpurilor folosind un formular de tip link

În acest produs poți profita de avantajele formularelor link, astfel încât și în acest produs ai posibilitate să modifici câmpuri de pe cardul facturii/ofertei/avizului etc. în funcție de acțiunea clientului din emailul trimis de tine.

În șablonul de email folosit pentru trimiterea ofertelor ai posibilitatea de a insera un astfel de link, prin care se va putea modifica automat statusul cardului în funcție de alegerea clientului, de exemplu.

Pentru a crea formular link trebuie sa ai rol de Administrator sau addon-ul Drepturile Utilizatorilor+.

Pentru detalii privind construcția formularului de tip link consultă pagina dedicată.