Filtre segment

Filtre segment

În funcție de opțiunile activate în cadrul abonamentului tău este posibil să nu ai acces la această funcționalitate.

Filtrele segment te ajută să regăseși cardurile dintr-un produs pe baza unui filtru din alt produs.

Practic, filtrele segment îți răspund la întrebarea: Care dintre acești clienți apar în două liste (filtre)?

De exemplu, „Care dintre toți clienții din baza de date sunt și pe numele meu, dar au și facturi scadente?”

Acest tip de filtru va afișa rezultate doar în cazul în care cardurile din cele 2 produse sunt asociate aceleiași companii sau persoană. 

Pentru a crea un filtru segment trebuie să dai click pe cele trei punctulețe care îți apar odată ce ai salvat filtru, și să selectezi opțiunea Marchează ca și segment.

Conform exemplului de mai sus, dacă într-un produs ai clienți și în altul facturi, poate ai vrea să văd pe câți clienți există facturi scadente, neachitate încă.

În acest sens, poți crea un filtru segment în produsul de facturare pe toate facturile scadente iar apoi, în produsul în care îți gestionezi clienții, poți filtra baza de date după acel filtru segment pentru a vedea numărul de clienți cu întârzieri.

Odată marcat ca și segment, el poate fi folosit ca și condiție de filtrare în orice alt produs. Pentru a folosi acea condiție într-un alt filtru va trebuie să selectezi categoria Altele apoi opțiunea Segment.

Întrucât rezultatele returnate trebuie să apară în ambele filtre, atribuirea rolurilor de filtru segment, respectiv filtru de bază, nu contează așa mult. Totuși, ține cont că filtrul segment creat o să devină însuși o posibilă condiție de filtrare în orice alt produs.

Pe lângă condiția de segment, poți combina și alte condiții dacă e nevoie.