Export de date
Folosind această opțiune, poți exporta date din MiniCRM.
Poți opta pentru a exporta datele de pe cardul de oportunitate, sau doar datele de contact.
Export de date
Pentru a exporta date este nevoie să creezi un filtru. Poți consulta pagina dedicată acestui subiect dacă ai nevoie de ajutor. După ce ai pus toate condițiile de care ai nevoie, salvează filtrul și apoi dă click pe butonul Exportă, selectând opțiunea Excel. Ți se va genera un fișier care va conține toate cardurile afișate în filtru.
Dacă ai nevoie să exporți doar anumite date, apasă pe Vederea tabelară și selectează câmpurile pe care dorești să le exporți. Poți adăuga câmpuri prin click pe butonul Adaugă câmp sau poți elimina câmpuri prin click pe X. În sistem vei putea adăuga maximul 6 câmpuri însă dacă adaugi mai multe, acestea vor fi vizibile doar în fișierul exportat.
Cum poți păstra formatul fișierul .XLS
- Poți exporta fișiere multiple care au sub 1000 de rânduri
- Dacă deschizi fișierul .CSV în Google Sheets se va afișa ca unul .XLS și poți să îl descarci din nou de acolo, în ce format dorești
- În Excel, click pe opțiunea ”Data” din meniul de sus. Selectează „New Query”, apoi „From File” și apoi „From CSV.” Alege fișierul dorit și alege din meniul „File Origin” opțiunea „Unicode (UTF-8)”
Sincronizarea cu Google Sheets (Foile de calcul Google)
Sistemul îți permite să exporți datele dintr-un filtru într-un fișier Google Sheets. Odată exportate, datele se vor actualiza automat la fiecare oră.
Pentru mai multe detalii legate de exportul datelor precum și utilizarea acestora în Google Sheets, consultă pagina dedicată acestui subiect.
Export de contacte
Dacă dorești să exporți doar datele de contact, după ce ai creat și salvat filtrul, alege opțiunea Contacte – Excel. Se va genera un fișier care va conține doar datele de contact ale persoanelor/companiilor de pe cardurile din filtru.