Trimiterea de emailuri sau SMS-uri în masă
Rezumat
- Pași pentru trimiterea unui email sau SMS în masă
- Trimiterea unui email în masă
- Trimiterea unui SMS în masă
- Vizualizarea rezultatelor unei campanii de marketing
- Măsurarea ratei de click într-o campanie de email marketing
- Vizualizarea cardurilor dintr-o campanie de email marketing
- Testare A/B pentru o campanie de email marketing
Folosind această opțiune poți trimite ușor și rapid emailuri sau SMS-uri către mai multe persoane în același timp (email sau SMS în masă).
Trimiterea de emailuri sau SMS-uri în masă se bazează pe folosirea unui șablon de email/SMS și a unui filtru.
Pași pentru trimiterea unui email sau SMS în masă
1.) Crează un șablon de tip email/SMS în care vei pune conținutul emailului/SMS-ului
Pentru detalii legate de crearea șabloanelor te rog consultă pagina dedicată.
2.) Creează un filtru care să cuprindă cardurile către care dorești să trimiți emailul/SMS-ul și salvează-l.
Pentru detalii legate de crearea filtrelor te rog consultă pagina dedicată.
Trimiterea unui email în masă
Pentru a putea trimite email-uri în masă din MiniCRM este obligatoriu să ai făcute toate setările necesare pentru domeniul folosit pentru expeditor. Găsești mai multe informații aici.
După ce ai salvat filtrul, apasă butonul Trimite mesaj și apoi selectează opțiunea Email în masă
În caseta care apare selectează opțiunile disponibile în funcție de nevoile tale
- Șablon Email – selectează șablonul pe care dorești să îl folosești pentru acest email.
- Destinatar – poți selecta între Contactul principal, Firma sau Toate persoanele de contact – se referă la adresa sau adresele de email folosite (cea a contactului principal, a companiei sau a tuturor persoanelor de contact).
- Emițător – poți selecta un anumit emițător pentru emailul tău.
- Sincronizare – poți alege o dată și o oră pentru trimiterea emailului tău sau îl poți trimite acum – în momentul în care apeși butonul Trimite. Dacă selectezi o dată/oră în viitor poți anula trimiterea emailului din meniul Secvențe de follow-up al produsului iar emailul programat îl vei regăsi în coloana Tip ca și element cronometrat. Dă click pe el și îl poți anula.
Trimiterea unui SMS în masă
Setează trimiterea SMS-ului în masă în funcție de nevoile tale:
- Șablon SMS – selectează șablonul pe care dorești să îl folosești pentru trimiterea SMS-ului în masă.
- Destinatar – poți selecta între Contactul principal, Firma sau Toate persoanele de contact – se referă la numărul de telefon folosit (cel al contactului principal, al companiei sau al tuturor persoanelor de contact).
- Emițător – poți selecta un anumit emițător pentru SMS-ul tău.
- Sincronizare – poți alege o dată și o oră pentru trimiterea SMS-ului sau îl poți trimite acum – în momentul în care apeși butonul Trimite. Dacă selectezi o dată/oră în viitor poți anula trimiterea SMS-ului din meniul Secvențe de follow-up al produsului iar SMS-ul programat îl vei regăsi în coloana Tip ca și element cronometrat. Dă click pe el și îl poți anula.
Caractere speciale în SMS-uri
Caractere speciale: Áá Éé Íí Óó Öö Őő Úú Üü Űű Ăă Ââ Îî Şş Ţţ Șș Țț ¡¿†‡•–—‘’“”«»…›‹ªº¬¯´¨¿¡§¶©®™°
Înlocuitori: àà Éé ìì òò Öö Öö ùù Üü Üü Aa Aa Ii Ss Tt Ss Tt ¡¿¿¡§Σ
Vizualizarea rezultatelor unei campanii de marketing
După ce ai trimis un email/SMS în masă poți verifica raportul Detalii campanii Marketing pe care îl găsești în secțiunea de rapoarte a produsului din care ai trimis emailul/SMS-ul.
În acest raport vei vizualiza diverse informații: numărul de carduri implicat în filtru, numărul de emailuri/SMS-uri trimise, procentul de deschidere al emailului sau, dacă în email ai inclus și un link, rata de click pe acel link.
Măsurarea ratei de click într-o campanie de email marketing
Vizualizarea cardurilor dintr-o campanie de email marketing
Poți să construiești un filtru în care să identifici cardurile care au făcut parte dintr-o anumită campanie de marketing. Mai mult, poți merge mai în detaliu identificând emailurile deschise și/sau cele care conțin un link pe care s-a dat click.
Pentru a filtra cardurile în funcție de campania de marketing poți folosi condiția secvență de follow-up.
Și apoi poți selecta din opțiunile existente.
Iar mai departe poți identifica emailurile deschise și/sau cele pe cu link. Pentru aceasta poți folosi condițiile Email:Clicked și Email:Deschis din categoria Email.
Testare A/B pentru o campanie de email marketing
Testarea A/B o poți folosi atunci când vrei să testezi două titluri de email diferite și vrei să îl identifici pe acela care va obține o rată de deschidere mai bună, urmând ca pe acela să îl folosești în campania ta.
Pentru aceasta vei crea două șabloane de email (cu titluri diferite) și în fereastra de email în masă, tab-ul TEST A/B să selectezi șablonul A și șablonul B, apoi să specifici mărimea eșantionului de test și perioada de întârziere. Sistemul va trimite apoi cele două șabloane (pentru jumătate din eșantion va trimite șablonul A, pentru cealaltă jumătate va trimite șablonul B). Apoi, la finalul perioadei setate de tine va analiza rata de deschidere, rata de click și alți parametri și îl va trimite restului din eșantion pe cel care are cele mai bune statistici.