Cum sa pui atașament la un email în masă?

Ca să poți trimite email în masă sau prin automatizare cu atașament avem trei variante:

       1. Folosirea unui document încărcat direct în șablon.

Pentru această funcție trebuie să accesezi butonul ”+” din meniul de editare a textului, de unde selectezi opțiunea de încărcare.

Va trebui să selectezi și să încarci un fișier de pe calculator, astfel se va genera un link unic în șablon.

Următorul pas este să adaugi textul care se va afișa în locul linkului, astfel ca în momentul în care se dă click pe acel text să se descarce fișierul atașat.

În imaginea de mai jos poți vedea cum arată linkul de descărcare.

 

       2. Folosirea unui document încărcat pe cardul de oportunitate.

Ca să poți folosi variabila de <<Încarcă document>> într-un sablon de mail trebuie sa inserezi mai înati variabila apsând pe butonul , apoi trebuie să copiezi variabila si să o adaugi ca și link folosind butonul

       3. Link din google drive

Pentru primul pas trebuie să încarci documentul dorit în drive si sa generați link-ul

O dată copiat link-ul din drive vă puteți duce în șablonul de mail din MiniCRM si să îl introduce-ți ca și link apăsând pe iconița