Adăugarea de noi produse și ștergerea acestora

Rezumat

Fiecare procedură din compania ta pe care vrei să o gestionezi din MiniCRM trebuie să aibă un produs dedicat.

O să vezi că, în Magazinul de Produse, există câte cel puțin o opțiune pentru majoritatea proceselor existente într-o firmă – precum Vânzări, Helpdesk, HR, Facturare, Ofertare, Comenzi, Webshop etc.

În funcție de specificațiile fiecărei opțiuni, rămâne la latitudinea ta să alegi ce simți că se potrivește cel mai bine cu nevoile tale de management.

Este bine să știi că, pentru a adăuga noi produse în sistemul tău, ai nevoie de drepturi de administrator.

Adăugarea unui nou produs

În funcție de abonamentul tău poți avea incluse un număr limitat de produse, iar opțiunea de a adăuga noi produse să fie dezactivată. Dacă te interesează să îți extinzi posibilitățile în acest sens, dă-ne de știre cu un e-mail la suport@minicrm.ro și te sprijinim cu drag.
Pentru a adăuga un nou produs, mergi la Setări și alege opțiunea Produse. Apoi, în ecranul nou apărut, apasă butonul albastru + Produs nou.

Pagina către care vei fi redirecționat este magazinul oficial de produse, unde poți vizualiza întreg catalogul MiniCRM.
Majoritatea produselor vin însoțite și de un filmuleț de prezentare, în care echipa noastră de training te poartă succint prin caracteristicile produsului respectiv.
Dacă dorești să afli mai multe detalii despre un produs anume, dă click pe Adaugă. Acest buton nu îți va adăuga produsul în sistem în mod direct, ci te va redirecționa către o pagină special dedicată produsului în cauză, în care poți consulta descrierea detaliată a acestuia.

Cu puțin scroll în jos pe această pagină de descriere detaliată, vei găsi un buton de Adaugă, ceva mai oficial de data aceasta.

Prin apăsarea lui, vei putea să optezi pentru adăugarea produsului în sistemul tău.

Customizarea unui produs nou adăugat

Imediat ce ai adăugat un produs nou în sistemul tău de pe pagina de mai devreme, vei fi instant redirecționat către pagina de customizare a acestuia.
Vei observa imediat că aceasta este împărțită în câteva ferestre, fiecare acoperind câte un specific al produsului în cauză
Întrucât acest subiect variază în funcție de produsul ales de tine, îți recomandăm să consulți pagina special dedicată.
De asemenea, ca să-ți fie ușor, iată aici un checklist complet cu tot ce va trebui să personalizezi pentru început în noul produs, cu trimiteri către paginile de ajutor pe care e bine să le ai la îndemână:
1. Setările generale ale produsului – vezi mai multe aici
2. Setarea pașilor procedurii gestionate în produs (pipeline-ul) – vezi mai multe aici
3. Setarea câmpurilor de pe cardul de oportunitate – vezi mai multe aici – în curând
4. Adăugarea de carduri noi (prin import sau alte metode) – prin formulare aici, import aici, adăugare manuală aici
4. Crearea de șabloane – vezi mai multe detalii aici
5. Crearea de filtre – vezi mai multe detalii aici
6. Crearea de automatizări (secvențe de follow-up) – vezi mai multe detalii aici
Dacă vei dori să customizezi un produs și mai târziu, poți oricând să reintri în ecranul de mai sus accesând produsul respectiv de pe bara de meniu, dând click pe butonul de Mai multe
… și orientându-te după sub-categoria de pe ultima poziție, Setările Produsului .

Ștergerea unui produs

ATENȚIE: Ștergerea unui produs nu înseamnă scăderea acestuia din abonamentul tău. Dacă dorești să te dezabonezi cu totul de la un produs, poți face acest lucru din secțiunea de Abonare.

Poate că ai adăugat un produs din greșeală, ori doar cu dorința de a face un test.

Posibil chiar ca, după o perioadă, să realizezi că un produs customizat deja nu îți mai servește vreunui scop.

Indiferent de care e motivul, iată cum poți să ștergi un produs în doar câteva secunde:

Fă click pe numele produsului la care intenționezi să renunți, apoi  click pe Mai multe .

Click pe ultima sub-categorie apărută, Setările produsului.

De aici, îndreaptă-ți atenția către cele trei punctulețe din dreapta sus, și fă click pe acestea.

Ce îți va apărea va fi întocmai opțiunea de Mută în Coșul de gunoi.

Voi mai putea vizualiza cardurile dintr-un produs șters?

Pe scurt, atât timp cât un produs se află în coșul de gunoi, nu vei mai putea vizualiza nici cardurile din acesta.

În acest sens, ne referim atât la cardurile din vederea produsului respectiv, dar și la inventarul acestora din zona cardului de companie:

Voi putea recupera un produs, odată șters (și datele din acesta)?

În eventualitatea în care îți dorești în mod intenționat o ștergere completă a unui produs, cu tot cu baza de date aferentă, nu-ți face probleme. Doar administratorii de sistem pot re-accesa zona pe care urmează să ți-o descriem în rândurile următoare. Pentru toți ceilalți utilizatori (inclusiv managerii), produsul și datele sale vor rămâne inaccesibile până decide contrariul un administrator.

Niciun produs nu îți va fi vreodată șters definitiv și în întregime.

În caz că te răzgândești, vei putea mereu să restabilești orice produs odată șters, împreună cu toate datele și setările din acesta, exact așa cum erau la data la care ai șters produsul.
Tot ce trebuie să faci este să îți îndrepți atenția către zona de SetăriProduse.
De aici, accesează butonul Coș de gunoi.
Selectează produsul pe care îți dorești să-l restabilești, click pe acesta, apoi pe butonul Restabilește.
Toate datele îți vor fi readuse în sistem.