Cum adaug produse?

În MiniCRM îți poți gestiona procesele în produse separate astfel încât să fii cât mai eficient iar sistemul să fie cât mai ușor de folosit. Fiecare produs este optimizat pentru diferite sarcini pentru a te ajuta să lucrezi ușor și eficient.

Pentru a adăuga noi produse în sistemul tău ai nevoie de drepturi de administrator.

Adăugarea unui nou produs

În funcție de abonamentul tău poți avea incluse un număr limitat de produse iar opțiunea de a adăuga noi produse să fie dezactivată.
Pentru a adăuga un nou produs mergi la Setări și alege opțiunea Produse după care apasă butonul Produs nou.

Citește descrierea fiecărui produs și selectează produsul pe care îți dorești să îl adaugi iar apoi dă click pe More.
Vei fi direcționat către pagina cu detaliile produsului. Poți continua prin click pe butonul Adaugă.
Sistemul va crea produsul selectat pentru tine și vei fi direcționat în mod automat către pagina de setări a noului produs. Modifică setările de care ai nevoie și apasă pe Salvează pentru a le salva.

Produsul nou adăugat este gata să fie configurat și folosit. Poți să îi modifici Pipeline-ul după nevoie tale, pipeline-ul poate fi modificat doar la produsele cu pipeline variabil, sau să adaugi câmpurile de care ai nevoie.

Ștergerea unui produs

Dacă îți dorești să ștergi un produs pentru că nu mai este folosit sau l-ai adăugat doar în scop de test, poți face acest lucru din Setări – Produse și dând click pe numele produsului pe care îți dorești să îl ștergi. După ce ai accesat pagina de setări a produsului, în dreapta butonului Salvează vei găsi butonul Coș de gunoi. Apasă-l și produsul tău va fi pus în coșul de gunoi.

 

Dacă nu găsești produsul în lista afisată în sistemul tău, înseamnă că acesta este în coșul de gunoi, pentru asta trebuie să apeși pe coșul de gunoi din dreapta sus și să îl reactivezi de acolo

 

Bonus: MiniTutorial Produsul de Sarcini Interne