Cum caut informații în MiniCRM?

Sistemul de căutare al MiniCRM este complex și îți permite să cauți după mai multe criterii:

  • Numele unei companii
  • Numele sau prenumele unei persoane
  • Numărul de telefon al unei companii sau persoane
  • După alte câmpuri existente pe card
  • Subiectul unui mail
  • Informații scrise intr-un task (sarcină).

Pentru aceasta, trebuie să completezi termenul pe care îl cauți în căsuța de căutare din colțul din dreapta sus.

Informațiile de pe cardurile care au fost șterse sau mutate în Coșul de gunoi nu mai pot fi găsite în căutare.

Pentru a căuta informații în sistem, după ce se introduc minimum trei caractere, sistemul oferă sugestii care se potrivesc criteriului pe care îl completezi, în timp ce îl completezi.

 

Numărul rezultatelor afișate poate diferi în funcție de criteriul de căutare. De exemplu, dacă vei căuta numele unei companii, sistemul îți va afișa în rezultate atât cardurile care conțin numele acelei companii cât și cardul companiei respective, specificând tipul cardului pe coloana Tip (în exemplul de mai jos avem o singură companie MiniCRM în numele căreia am deschis trei carduri plus cardul companiei MiniCRM).

Dacă îți dorești să cauți numere de telefon, nu este nevoie să introduci și prefixul țării, este suficient să introduci ultimele șase cifre din numărul de telefon. Însă, dacă omiți ultima cifră, sistemul nu îți va returna niciun număr de telefon.

Pentru utilizatorii restricționați, rezultatele căutărilor pot fi gestionate într-un mod special în sensul că, în funcție de setările sistemului, aceștia pot identifica faptul că anumite informații există deja în baza de date însă fără să poată fi accesate de către utilizatorul restricționat (amintesc faptul că utilizatorii restricționați au drept de acces doar pe propriile carduri).

Căutarea avansată

Pentru a efectua o căutare avansată pe baza a mai multor criterii, poți crea un filtru.