Cardul Oportunității
Cardul Oportunității (sau cardul profilului de oportunitate) este spațiul care conține principalele informații legate de o vânzare, proiect, eveniment, angajat,etc.
Pe acest card poți edita câmpurile dând click pe și selectând opțiunea Editează câmpurile. Dacă ai nevoie de ajutor pentru adăugarea și configurarea câmpurilor poți consulta pagina dedicată acestui subiect.
Tot în cadrul iconiței de o să regăsești și posibilitatea de a Copia cardurile de oportunitate. Acest lucru înseamnă că, odată ce ai parcurs completarea acestui card în cadrul unei vânzări, poți „trage la xerox” cardul respectiv, creând altul identic, cu exact aceleași informații, pe care îl vei putea gestiona în cadrul aceluiași client sau în cadrul altui client. Elementele care se vor copia vor fi toate informațiile de pe cardul de oportunitate propriu zis (inclusiv cu atașamente), zona de sarcini (cu textul sarcinilor dar fără comentarii, cu tipurile aferente, cu deținătorii aferenți și cu deadline-urile aferente), însă nu și zona de Istoric ori Asocieri.
Tot aici poți adăuga noi persoane de contact prin click pe butonul + din dreptul secțiunii Contacte.
Butonul + din dreptul secțiunii Carduri te ajută să deschizi un nou card în numele aceleiași companii într-unul din produsele sistemului tău. Această opțiune este foarte utilă atunci când, de exemplu, clientului al cărui card îl ai deschis vrei să îi emiți o factură. Prin click pe butonul card nou poți deschide un card nou în produsul Facturare pentru clientul selectat.
În partea din stânga a paginii sunt secțiunile Sarcini și Istoric. Acestea te ajută să îți gestionezi eficient clienții.
Poți consulta aici descrierea detaliată a ceea ce reprezintă cardurile în MiniCRM precum și a structurii generale a cardului de oportunitate.