Call log API
Soluțiile PBX bazate pe cloud și locale pot transmite istoricul apelurilor către MiniCRM pentru a reduce necesitatea înregistrării manuale a datelor în CRM.
Înregistrările în istoric pot fi trimise după fiecare apel efectuat / primit / ratat sau în loturi, la intervale de timp stabilite.
API Endpoint
- URL: https://r3.minicrm.io/Api/CallLog
- Metoda HTTP: POST
- Datele de intrare trebuie codificate în format JSON:
- ApiKey: cheia VOIP, utilizatorii pot genera chei în MiniCRM / Setări / Sistem. Este o cheie separată de cheia API „generică” MiniCRM, care nu funcționează cu API-ul VOIP.
- UserExtension: numărul de telefon intern al utilizatorului care a inițiat / primit apelul. Numerele interne ale utilizatorului pot fi setate în MiniCRM / Profil. Dacă PBX nu folosește numere interne, numărul complet de telefon al utilizatorului poate fi trimis în acest câmp.
- Date: matrice de articole istorice, fiecare constând din:
- Număr (string): numărul de telefon al celeilalte părți din apel
- Durata (int): durata apelului în secunde
- CallType (int):
- 0: Ieșire
- 1: Primit
- 2: Pierdut
- Data (string/datetime): data și ora în care a început apelul trebuie să utilizeze fusul orar UTC
- ReferenceId (string) [opțional]: identificator unic al apelului înregistrat, dacă apelul a fost înregistrat.
MiniCRM poate descărca și reda înregistrări mp3. Pentru aceasta, trebuie să furnizați un punct final sigur precum https://user: pass@your.domain.com/record? Rec = {% RefereceId%}.
Acest punct final trebuie să poată fi accesat de pe adresele noastre IP: 195.228.75.210, 195.228.75.211
Răspuns
- Missing: numărul de înregistrări în care cel puțin unul dintre parametri lipsea.
- NotFound: numărul de înregistrări în care nu a fost găsit numărul de telefon al celeilalte părți.
- Processed: procesare reușită, înregistrări istorice salvate în MiniCRM.
Request Exemplu #1
$ curl -v -X POST https://r3.minicrm.hu/Api/CallLog -d ‘ { „ApiKey”:”<API_KEY>”, ”UserExtension”:”001″, ”Data”: { „Date”:”2016-03-02 16:00:12″, „Number”:”0620123456″, „CallType”:”2″, „Duration”:”132″, „ReferenceId”:”UniqueReferenceId” } }’
Răspuns exemplu #1
{“Skipped”:0, “Processed”:1, “Exists”:0}
Request Exemplu #2
Prima înregistrare conține erori, a doua este dintr-un număr necunoscut, iar al treilea element poate fi salvat.
$ curl -v -X POST https://r3.minicrm.hu/Api/CallLog -d ‘ { „ApiKey”:”<API_KEY>”, ”UserExtension”:”001″, ”Data”: [ { „Date”:”2016-aíYA03-02 16:00:12″, „CallType”:”2″, „Duration”:”132″, „ReferenceId”:”UniqueReferenceId” }, { „Date”:”2016-03-02 16:00:12″, „Number”:”0620123456″, „CallType”:”2″, „Duration”:”132″, „ReferenceId”:”UniqueReferenceId” }, { „Date”:”2016-03-03 12:12:12″, „Number”:”0620123456″, „CallType”:”2″, „Duration”:”132″, „ReferenceId”:”UniqueReferenceId” } ] }’
Răspuns exemplu #2
{“Skipped”:1, “Processed”:1, “Exists”:1}
Ascultarea apelurilor în MiniCRM
Dacă ReferenceId este trimis împreună cu apelurile, este posibil să ascultați apelurile în MiniCRM. Fără ReferenceId, numai metadatele apelului apar în istoricul cardurilor de oportunitate.
O funcție opțională este redarea apelului înregistrat (dacă există). Pentru aceasta sunt două lucruri de făcut:
- orice apel înregistrat trebuie să trimită un ID unic în câmpul „ReferenceId”.
- trimiteți șablonul URL-ului de descărcare la suport@minicrm.ro. Ar trebui să fie un șablon pe care îl folosim pentru a genera adresa URL de la care MiniCRM poate descărca fișierul audio înregistrat.
Exemplu de URL: https://your.domain.com/recordings.php?Rec={%RefereceId%}
Vom descărca fișierele de pe adresele IP 195.228.75.210, 195.228.75.211. Este recomandat să introduceți o restricție IP la punctul final pentru a vă asigura că numai aceste adrese IP le pot accesa.