Adăugarea manuală a clienților
MiniCRM îți permite să adaugi clienți noi manual sau automat (prin import). În cele ce urmează vom detalia adăugarea manuală de carduri în sistem.
Pentru a adăuga carduri noi (clienți, proiecte, evenimente, etc.) mergi pe pagina principală a produsului în care dorești adăugarea cardului și apasă butonul verde Oportunitatate nouă (sau proiect nou, etc.).
Va apărea apoi feresatra în care poți completa câteva informații de bază ale persoanei de contact și companiei.
În această fereastră este obligatoriu doar câmpul Prenume. Tot din această fereastră poți modifica statusul în care va fi adăugat noul card sau deținătorul cardului.
În oricare din câmpuri vei completa minimum 3 caractere, sistemul îți va oferi o sugestie de completare. Dând click pe sugestia oferită de sistem, se vor pre-completa toate datele deja existente (în cazul în care aceste date există în sistem).
Tot de aici poți adăuga o noua persoană de contact pentru compania selectată (dând click pe lista din zona Contac implicit), poți reseta formularul (dacă nu acesta este clientul pe care îl căutai) sau, dacă totul este în regulă, poți da click pe Adaugă pentru a adăuga un card nou în numele clientului selectat.
Mai jos, colega noastră vine în ajutorul tău și în format video. Alături de ea, vei trece prin pașii enumerați mai sus, dar într-un format ceva mai interactiv 🙂