La ce să te aștepți de la MiniCRM?
Creștere rapidă a eficienței vânzărilor
- Prin introducerea procesului nostru de vânzări în 10 pași. Competență bine fundamentată, cu expertiză relevantă în spate. Vânzare personală, telefonică și online într-un singur loc. Vânzarea produselor și serviciilor. Suport pentru producție și comerțul cu amănuntul.
Suport constant și remarcabil
- Specialiștii noștri răspund la telefoane, sunt disponibili. La noi, tu nu ești doar o adresă de mail în baza noastră de date. Investim timp și energie pentru cunoașterea cerințelor tale pentru a-ți oferi soluția potrivită. Prezentările noastre gratuite te ajută să cunoști MiniCRM și să îl folosești într-un mod cât mai profesionist.
Tratarea clienților într-un mod unitar
- Toți clienții tăi într-un singur loc, într-un mod organizat și prioritizat.
Procese automatizate
- Toată lumea știe când și pe cine trebuie să sune.
Șabloane pregătite de implementare
- Sistemul poate fi implementat imediat cu setări generale în cazul în care nu ai timp pentru o customizarea mai complexă.
Funcționează integrat cu soluțiile tale existente
- Email, calendare, baza de date cu contacte, pagină web, webshop etc.
Trimitere de newslettere
- Folosind baza ta existentă de clienți, cu mesaje bine țintite.
Și „cei mai mici” îl pot folosi
- Soluțiile noastre de bază pot fi optimizate și conform cerințelor micro-întreprinderilor. Acestea conțin tot ceea ce este indispensabil la început de drum pentru a avea succes.
Abonament lunar, fără taxe ascunse
- Nu există o plată integrală, întoarcerea investiției se produce imediat. Interesele noastre sunt comune. În cazul în care nu ești mulțumit de serviciile noastre, oricând poți renunța, fără vreo perioadă de preaviz. Constant oferim servicii de calitate care fac posibilă punerea în aplicare a cerințelor tale.