Cum poți implementa MiniCRM fără probleme?

Implementarea unui CRM aduce schimbări majore în compania ta. Mai exact schimbări pozitive atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Totuși, un sistem…

Citește mai mult

Ce este un CRM?

Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.

Testeză gratuit

Postări anterioare

20+ idei de afaceri pentru 2024

Notă: co-autor la acest articol este Ákos Szelle. Nu există idee de afaceri infailibilă. Dacă ar exista, ar fi opt miliarde de Zuckerberg în lume, pentru că toată lumea ar…

Citește mai mult

Analiza vânzărilor cu un CRM: cele mai importante rapoarte de vânzări

Când să faci o analiză detaliată a vânzărilor? În business, bobocii se numără în Decembrie, când majoritatea antreprenorilor trag linie şi văd cum a mers. Când eşti la început, astfel…

Citește mai mult

Utilizarea softurilor CRM pentru firme de instalații și service

Firmele de instalații și service se confruntă nu doar cu provocări tehnice, ci și cu probleme logistice și de management al clienților. Dacă lipsește organizarea muncii și gestionarea corectă a…

Citește mai mult

6 motive să îți crești afacerea cu un CRM în 2023

Din perspectivă antreprenorială, o afacere este asemenea unui copil. Dacă nu creşte, ceva este în neregulă. La rata preconizată a inflaţiei în 2023, creşterea afacerii devine de fapt echivalentă cu…

Citește mai mult

5 motive pentru care încă nu ai un sistem CRM în 2022

Ai cochetat cu ideea de CRM, dar încă nu ai luat o decizie.  Te înțeleg. Achiziționarea unui CRM este o decizie importantă pentru afacerea ta. Nu e ca și cum…

Citește mai mult

Ce este un lead și ce înseamnă procesul de calificare a acestuia?

leaduri care intra in procesul de calificare inainte de vanzare

În termenii cei mai simpli, un lead este o persoană sau o organizație care este potențial interesată de produsele sau serviciile pe care tu le ai de oferit. În domeniul…

Citește mai mult
1 2 3 4 5 12