Cum poți implementa MiniCRM fără probleme?

Implementarea unui CRM aduce schimbări majore în compania ta. Mai exact schimbări pozitive atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Totuși, un sistem…

Citește mai mult

Ce este un CRM?

Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.

Testeză gratuit

Postări anterioare

7 semne care îți spun că ai nevoie de un sistem CRM

Implementarea unui CRM în compania ta este un pas important și această decizie marchează trecerea afacerii tale la un nivel superior de maturizare. Ai nevoie de CRM în compania ta? Aici…

Citește mai mult

Transformă succesele mici în obiective mari

meeting

O eroare comună a liderilor de vânzări este că își asumă obiective ambițioase, fără a se concentra pe micile succese de zi cu zi. Obiectivele ambițioase sunt importante pentru că motivează și provoacă…

Citește mai mult

Oamenii de vânzări sunt cei care creează relații

meeting-happy-results

Se spune că oamenii de vânzări buni pot să vândă aproape orice produs sau serviciu către oricărui tip de clienți.  Odată cu trecerea timpului și cu acumularea experienței, oamenii de vânzări foarte…

Citește mai mult

Cum obții rezultate în vânzări folosind un CRM?

grafic-masurare

În relațiile cu clienții, performanța se poate atinge doar dacă reușești să măsori acele lucruri care chiar contează pentru tine și pentru afacerea ta. Dar cum poți obține rezultate în…

Citește mai mult
1 10 11 12