MiniCRM vs. Monday: Cum alegi CRM-ul ideal pentru afacerea ta

În articolul anterior am comparat MiniCRM cu HubSpot, pentru a-ți arăta ce funcții și caracteristici specifice are fiecare și care sistem ar putea fi mai…

Citește mai mult

Ce este un CRM?

Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.

Testeză gratuit

Postări anterioare

Trimitere email către o terță persoană | Redirecționare email

Și tu în calitate de lider ești blocat în micromanagementul companiei tale, rezolvând sarcini administrative în loc să îți dedici timpul lucrurilor importante care aduc cu adevărat venituri? Folosind un…

Citește mai mult

Cea mai nouă funcționalitate a MiniCRM: Managerul de Proiecte (project management)

Managmentul Proiectelor

Știai că un IMM pierde în jur 40-60 de ore pe săptămână din cauza sarcinilor repetitive și a datelor împrăștiate despre clienți? Cu ajutorul unui sistem CRM, poți gestiona toate…

Citește mai mult

7 semne care îți spun că ai nevoie de un sistem CRM

Implementarea unui CRM în compania ta este un pas important și această decizie marchează trecerea afacerii tale la un nivel superior de maturizare. Ai nevoie de CRM în compania ta? Aici…

Citește mai mult

Transformă succesele mici în obiective mari

meeting

O eroare comună a liderilor de vânzări este că își asumă obiective ambițioase, fără a se concentra pe micile succese de zi cu zi. Obiectivele ambițioase sunt importante pentru că motivează și provoacă…

Citește mai mult

Oamenii de vânzări sunt cei care creează relații

meeting-happy-results

Se spune că oamenii de vânzări buni pot să vândă aproape orice produs sau serviciu către oricărui tip de clienți.  Odată cu trecerea timpului și cu acumularea experienței, oamenii de vânzări foarte…

Citește mai mult

Cum obții rezultate în vânzări folosind un CRM?

grafic-masurare

În relațiile cu clienții, performanța se poate atinge doar dacă reușești să măsori acele lucruri care chiar contează pentru tine și pentru afacerea ta. Dar cum poți obține rezultate în…

Citește mai mult
1 10 11 12