De ce nu folosesc IMM-urile sisteme CRM (și cum pot schimba asta)?

Deși tehnologia avansează constant, multe afaceri mici și mijlocii încă gestionează vânzările și clienții manual. Agendele, Excel-urile sau bilețelele care acoperă orice colț al biroului,…

Citește mai mult

Ce este un CRM?

Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.

Testeză gratuit

Postări anterioare

Diferențele de mentalitate dintre liderii IMM-urilor din România și Ungaria

În vara aceasta am efectuat un studiu în rândul clienților noștri. Prin acest studiu am descoperit informații extrem de interesante despre mentalitatea și modul de operare al managerilor de IMM-uri…

Citește mai mult

Cum să te pregătești pentru o campanie de succes de Black Friday cu MiniCRM

Black Friday este una dintre cele mai aglomerate și mai importante perioade pentru afaceri. Fără instrumentele și strategia potrivite, afacerea ta va avea de pierdut, în timp ce concurența se…

Citește mai mult

Principiile Lean – cum să transformi compania ta într-o „mașinărie” Lean

O companie bine condusă se caracterizează printr-o varietate de lucruri, iar două sunt sigure: se concentrează pe satisfacția clienților și nu sunt dispuse să irosească bani, energie sau ore de…

Citește mai mult

Mai puțin de trei zile de muncă administrativă pe lună – e posibil?

Chiar și un nivel minim de automatizare poate duce la economii semnificative în acele activități de rutină și sarcini repetitive pe care colegii, în general, preferă să le evite. Dacă…

Citește mai mult

Planifică nunți cu un sistem CRM

Pentru multe persoane, nunțile sunt un prilej de bucurie, o ocazie de a sărbători unirea pe viață a unor oameni care ne sunt rude, prieteni sau cunoștințe. Dar dacă e…

Citește mai mult

Cum devin operațiunile ONG-urilor mai eficiente cu MiniCRM

ONG-urile din România își desfășoară activitatea într-un mediu unic, caracterizat de resurse limitate și de nevoia unei gestionări meticuloase a relațiilor cu părțile implicate și a fluxului de lucru. Instrumentele…

Citește mai mult
1 2 3 13