Iată cum îți pierzi clienții din cauza lipsei de informații

Adrese de e-mail, numere de telefon, statusul clientului, istoric, documente, facturi, reclamații, declarații. Toate acestea - și multe de altele - sunt informații pe care…

Citește mai mult

Ce este un CRM?

Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.

Testeză gratuit

Postări anterioare

Planifică nunți cu un sistem CRM

Pentru multe persoane, nunțile sunt un prilej de bucurie, o ocazie de a sărbători unirea pe viață a unor oameni care ne sunt rude, prieteni sau cunoștințe. Dar dacă e…

Citește mai mult

Cum devin operațiunile ONG-urilor mai eficiente cu MiniCRM

ONG-urile din România își desfășoară activitatea într-un mediu unic, caracterizat de resurse limitate și de nevoia unei gestionări meticuloase a relațiilor cu părțile implicate și a fluxului de lucru. Instrumentele…

Citește mai mult

Maximizarea profitului cu un sistem CRM: Avantajul competitiv pentru IMM-uri

Resursele limitate, concurența intensă și presiunea constantă de a oferi servicii excepționale clienților pot face să le fie foarte greu IMM-urilor să supraviețuiască și să crească. Cu toate acestea, cu…

Citește mai mult

Cum poate MiniCRM să îți susțină afacerea

În peisajul digital actual, companiile de toate dimensiunile caută în mod constant modalități de a-și eficientiza operațiunile și de a stimula creșterea. Deși există multe sisteme și programe potrivite pentru…

Citește mai mult

Integrarea SmartBill în MiniCRM

Eficiența și optimizarea sunt cuvinte cheie atât pentru noi cât și pentru orice antreprenor care vrea să își crească afacerea în mediul competitiv de afaceri în care ne aflăm. Fiecare…

Citește mai mult

Cum să alegi între un CRM și Excel

Mediul lumii de afaceri este foarte competitiv în prezent. Pe măsură ce întreprinderile se străduiesc să aibă procese cât mai eficiente și să stimuleze creșterea, alegerea între un CRM și…

Citește mai mult
1 2 3 12